مقاله بررسی اثر تصویر فروشگاه بر ارزش خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه زنجیره ای رفاه


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر تصویر فروشگاه بر ارزش خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه زنجیره ای رفاه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر تصویر فروشگاه بر ارزش خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه زنجیره ای رفاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر تصویر فروشگاه بر ارزش خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه زنجیره ای رفاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر تصویر فروشگاه بر ارزش خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه زنجیره ای رفاه :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
مقاله حاظر با هدف بررسی تاثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاه بر ارزش ویژه خرده فروشی مشتریان فروشگاه زنجیره ای رفاه انجام گرفته است. این تحقیق کاربردیبوده و از نظر جمع آوری اطلاعات یک تحقیق توصیفی- پیمایشی میباشد . جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مشتریان فروشگاه زنجیره ای رفاه در سطح شهر گرگان می باشد . با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری بر اساس جدول کرجسی و مورگان حجم نمونه ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شد .در این تحقیق از مدل یو وتیان استفاده شده است .برای جمع آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است و روش نمونه گیری تصادفی ساده می باشد . در این تحقیق برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی و استنباطی از آزمون های تحلیل عاملی تاًئیدی و مدل معادلات ساختاری به کمک نرم افزارهای SPSS و EQS ، آزمون فریدمن و T ، استفاده شده است. این تحقیق شامل ۱۸ فرضیه می باشد. ابعاد تصویر ذهنی فروشگاه شامل راحتی ، قیمت درک شده، تسهیلات فیزیکی ،خدمات کارکنان و عوامل نهادی شده و ابعاد ارزش خرده فروشی شامل تداعی معانی برند خرده فروش ، آگاهی از خرده فروش ، کیفیت درک شده خرده فروش و وفاداری به خرده فروش می باشد. نتایج تحقیق تاثیر متبت برخی از ابعاد تصویر ذهنی فروشگاه بر ارزش ویژه خرده فروش را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.