مقاله بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر بهره وری کارکنان و نقش آن در افزایش محبوبیت برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر بهره وری کارکنان و نقش آن در افزایش محبوبیت برند دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر بهره وری کارکنان و نقش آن در افزایش محبوبیت برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر بهره وری کارکنان و نقش آن در افزایش محبوبیت برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر بهره وری کارکنان و نقش آن در افزایش محبوبیت برند :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
امروزه مدیریت برند یکی از حوزه های با اهمیت در مدیریت به شمار می آید و علایم تجاری از مسائل اصلی مطرح در راهبرد آمیخته محصول بنگاهاقتصادی است. از اینرو شرکتها برای علایم تجاری خود سرمایه گذاریهای وسیع و بلند مدت بخصوص در زمینه های تبلیغات، پیشبرد فروش و بستهبندی میکنند. از پیچیدگیهای بازار امروز لزوم استفاده از فناوری های ارتباطی را امری ضروری و اجتناب ناپرذیر می نماید. در این راستا، بهره وریکارکنان نیز از جمله عواملی است که بر بازدهی شرکتها تاثیر بسزایی دارد. از اینرو در این مقاله که از نوع مقالات مروری می باشد هدف از انجامتحقیق حاضر بررسی تاثیر فناوری اطلاعات جهت افزایش بهره وری کارکنان و پیرو آن افزایش محبوبیت برند می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.