مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر عوامل موثر تصویر برند مطالعه موردی: شرکت ایرانسل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر عوامل موثر تصویر برند مطالعه موردی: شرکت ایرانسل دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر عوامل موثر تصویر برند مطالعه موردی: شرکت ایرانسل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر عوامل موثر تصویر برند مطالعه موردی: شرکت ایرانسل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر عوامل موثر تصویر برند مطالعه موردی: شرکت ایرانسل :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
در این تحقیق تلاش شده است تا نظرات خریداران بالفعل محصولات ایرانسل مورد بررسی قرار گیرد و مطابق با نظر آنان تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر عوامل موثر تصویر برند، به شیوه علمی شناسایی شود؛ این تحقیق کاربردی به شیوه توصیفی پیمایش شده است. جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان بالفعل شرکت ایرانسل در شهر رشت بوده اند که از ۱۵۰ نمونه بررسی شده ۴۱ درصد مرد و ۵۱ درصد زن بوده است پس از تعیین نمونه پرسشنامه تحقیق در اختیار افراد قرار گرفت و نظرات آنان با استفاده از مفاهیم آماری تجزیه تحلیل گشت برای اطمینان یافتن از روایی پرسشنامه به اساتید مشاور و راهنما و چند نفر از صاحب نظران مراجعه شده است و پس از دریافت نظرات آن ها پرسشنامه اولیه اصلاح و تایید گشته است مییان پاپایی پرسشنامه مورد استفاده، با استفاده از نرم افزار SPSS محاسبه شد و برابر با عدد ۰۹۲۱ به دست آمد که حاکی از پایایی ابزار تحقیق است پس از تجزیه و تحلیل داده ها به کمک نرم افزار Amos ، مشخص شد که کفیت خدمات بر تصویر برندتاثیر دارد و این تاثیر از نظر نمونه آماری ۸۳ درصد برآورد شد که میزان بالایی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.