مقاله تجزیه و تحلیل طراحی مسیرهای دوچرخه سواری شهری: مطالعه موردی خیابان فردوسی قزوین با روش AHP


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تجزیه و تحلیل طراحی مسیرهای دوچرخه سواری شهری: مطالعه موردی خیابان فردوسی قزوین با روش AHP دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجزیه و تحلیل طراحی مسیرهای دوچرخه سواری شهری: مطالعه موردی خیابان فردوسی قزوین با روش AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجزیه و تحلیل طراحی مسیرهای دوچرخه سواری شهری: مطالعه موردی خیابان فردوسی قزوین با روش AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجزیه و تحلیل طراحی مسیرهای دوچرخه سواری شهری: مطالعه موردی خیابان فردوسی قزوین با روش AHP :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
فضاهای عمومی اغلب شهرهای درحال توسعه به جای استانداردسازی مکانی زندگی به نمایشگاه نابهینه و ضد محیط اتومبیل بدل شده است. این در حالی است سیستم حمل و نقل شهری باید بتواند بدون آسیب به محیط زیست و محیط انسانی و اجتماعی شهری به رشد خود ادامه دهد و آسایش و آرامش شهروندان و کاربران را با کم ترین هزینه مهیا نماید. لازمه رسیدن به چنین حمل و نقل پایداری، کاهش وابستگی به اتومبیل می باشد. هدف این پژوهش، تجزیه و تحلیل طراحی مسیر دوچرخه سواری خیابان فردوسی جنوبی قزوین با روش AHP بود. یکی از برنامه هایی که با اجرای عملی و صحیح آن می توان تا حد قابل توجهی آرامش را به سیستم حمل و نقل و عبور و مرور شهری بازگرداند، توسعه حمل ونقل انسان گرا و ورزش بنیان همچون دوچرخه سوای وپیاده روی است. در این پژوهش، با ارزیابی مسیر دوچرخه سواری در خیابان فردوسی قزوین، مشخص گردید که طراحی مسیرهای عبور دوچرخه به دلیل عدم آموزش صحیح و جامع و نبود عادت های دوچرخه سواری و فقدان عزم و اراده شهروندی مکفی برای سفرهای درون شهری ایمن، با چالش های زیرساختی متعددی روبرو می باشد. در صورتی که به مسئله آموزش و تأمین ایمنی شهروندان در عادی سازی روند دوچرخه سواری و ترویج فرهنگ آن در شهرسازی پسامدرن توجه گردد، با گسترش دوچرخه سواری در امر حمل ونقل درون شهری، گذران اوقات فراغت شهروندان کاراتر شده و امنیت و آرامش خاطر شهروندان به طور سالم تری تأمین می گردد. این پژوهش به طرق توصیفی، تحلیلی و برمبنای روش AHP به جمع آوری اطلاعات با شیوه های اسنادی ومیدانی پرداخته و با استناد به طرح های اجرا شده و معیارهای طراحی شهری و زیست محیطی، راه کارها و پیشنهادات عمل گرا را ارائه نموده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.