مقاله تأثیر آموزش های خانواده در مدارس بر آگاهی های تربیتی و سازگاری اجتماعی مادران دانش آموزان پایه ششم


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر آموزش های خانواده در مدارس بر آگاهی های تربیتی و سازگاری اجتماعی مادران دانش آموزان پایه ششم دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر آموزش های خانواده در مدارس بر آگاهی های تربیتی و سازگاری اجتماعی مادران دانش آموزان پایه ششم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر آموزش های خانواده در مدارس بر آگاهی های تربیتی و سازگاری اجتماعی مادران دانش آموزان پایه ششم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر آموزش های خانواده در مدارس بر آگاهی های تربیتی و سازگاری اجتماعی مادران دانش آموزان پایه ششم :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
این پژوهش با هدف تأثیر آموزش های خانواده در مدارس بر آگاهی های تربیتی و سازگاری اجتماعی مادران دانش آموزان پایه ششم از طریق روش پژوهش شبه آزمایشی به انجام رسیده است. جامعه آماری کلیه مادران دانش آموزان پسر پایه ششم شهرستان زاوه در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ بوده است. با استفاده از نمونه گیری تصادفی خوشه ای تعداد ۶۰ نفر از مادران دانش آموز از بین آنان انتخاب و در دو گروه آزمایش و کنترل(هر گروه ۳۰ نفر) گمارده شدند. گردآوری داده ها با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته آگاهی های تربیتی و سازگاری اجتماعی صورت گرفته است. در این پژوهش پایایی پرسشنامه آگاهی های تربیتی با استفاده از آلفای کرانباخ ۰/۶۵ گزارش شد. پایایی آزمون سازگاری اجتماعی با تأکید بر همسانی درونی برای کل آزمون با استفاده از آلفای کرنباخ آن ۰/۶۸ گزارش شده است. از تحلیل کوواریانس برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. نتایج نشان داد که تأثیر آموزش های خانواده بر آگاهی های تربیتی و سازگاری اجتماعی معنادار است. بر اساس یافته های دیگر پژوهش بین آگاهی های تربیتی با سازگاری اجتماعی، نقش اجتماعی، مهارتهای ارتباطی، روابط خانوادگی و روابط اجتماعی همبستگی مثبتی وجود دارد که این همبستگی معنادار می باشد. اما بین آگاهی های تربیتی با علایق ضد اجتماعی و روابط مدرسه ای رابطه معناداری وجود ندارد. همچنین بین آگاهی های تربیتی مادران دانش آموزان با توجه به میزان تحصیلات آنان تفاوت معناداری مشاهده نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.