مقاله تدوین و آزمون مدل علی رفتار کمک طلبی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری خود کارآمدی و اهداف پیشرفت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تدوین و آزمون مدل علی رفتار کمک طلبی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری خود کارآمدی و اهداف پیشرفت دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین و آزمون مدل علی رفتار کمک طلبی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری خود کارآمدی و اهداف پیشرفت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین و آزمون مدل علی رفتار کمک طلبی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری خود کارآمدی و اهداف پیشرفت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین و آزمون مدل علی رفتار کمک طلبی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری خود کارآمدی و اهداف پیشرفت :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین خودپنداره تحصیلی بررفتار کمک طلبی با میانجیگری خودکارآمدی و اهداف پیشرفت انجام شد. روش تحقیق پژوهش حاضر از نوع همبستگی وروابط علی بود و برای انجام این تحقیق ۴۷۵ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دوره دوم شهر تهران در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۳ با روش نمونه گیری خوشه ای سه مرحله ای انتخاب شدند . در این پژوهش برای جمع آوری داده ها از ۴ ابزار سنجش ،شامل مقیاس خودپنداره تحصیلی دلاور( ۱۳۷۳)، خودکارآمدی شرر (۱۹۷۲)، اهداف پیشرفت میدگلی (۱۹۹۸) و مقیاس رفتار کمک طلبی ریان و پینتریچ(۱۹۹۷) استفاده شد. براساس پیشینه تحقیقات انجام شده مدل اولیه برای بررسی روابط بین متغیرهای موثر بر پذیرش کمک طلبی و اجتناب از کمک طلبی در نظر گرفته شد. نتایج تحلیل داده ها نشان داد که مدل با داده های این پژوهش برازش مناسبی دارد. مدل نشان داد که خودپنداره تحصیلی به طور بر اجتناب از کمک طلبی اثر مستقیم ومنفی و بر پذیرش کمک طلبی اثر غیر مستقیم دارد و نشان دهنده این مطلب است که خودپنداره تحصیلی با میانجی گری خودکارامدی و با تسهیل کنندگی اهداف پیشرفت پیش بینی کننده پذیرش کمک طلبی می باشد. ولی خودپنداره تحصیلی با میانجی گری خودکارامدی بر اجتناب از کمک طلبی اثر معناداری ندارد و همچنین خودپنداره تحصیلی با میانجی گری اهداف پیشرفت بر پذیرش کمک و اجتناب از کمک طلبی اثر معناداری ندارد. علاوه براین پذیرش کمک طلبی با اهداف عملکردی گرایشی اثر مستقیم دارد و اجتناب از کمک طلبی اثر غیر مستقیم بر اهداف عملکردی اجتنابی دارد. همچنین نشان می دهد که خودکارامدی با -میانجی گری اهداف پیشرفت بر پذیرش کمک طلبی اثر غیر مستقیم دارد و خودکارامدی براهداف پیشرفت اثر مستقیم دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.