مقاله آینده پژوهی رویکردهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی؛ مطالعه موردی صنعت هتلداری


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آینده پژوهی رویکردهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی؛ مطالعه موردی صنعت هتلداری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آینده پژوهی رویکردهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی؛ مطالعه موردی صنعت هتلداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آینده پژوهی رویکردهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی؛ مطالعه موردی صنعت هتلداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آینده پژوهی رویکردهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی؛ مطالعه موردی صنعت هتلداری :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
استراتژی های بازاریابی نقش مهمی در تعامل سازمان با محیط اجتماعی بازار ایفا می کنند. یکی از اشکال بسیار اثربخش دستیابی به اهداف بازاریابی، شبکه های تبلیغاتی در سطح وب است که اخیرا به رسانه ای قدرتمند تبدیل شده اند. شبکه های اجتماعی، نسبت به دیگر رسانه های اجتماعی، رشد چشم گیری داشته و توانسته اند مخاطبان انبوهی را جذب کنند. شواهد در ایران نشان می دهد که به رغم فیلتر بودن برخی از مهم ترین شبکه های اجتماعی، اقبال کاربران به این شبکه ها به شکل تصاعدی رو به افزایش است. پژوهش حاضر با در نظر گرفتن این مهم به آینده پژوهی رویکردهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی پرداخته است. این تحقیق با بررسی تحلیلی و آماری رویکرد بازاریابی صنعت هتلداری در شبکه های اجتماعی، دریافته است که پیاده سازی و اجرای استراتژی های بازاریابی در بطن شبکه های اجتماعی تاثیر مثبت و معناداری بر اهداف استراتژیک سازمانی در حوزه بازاریابی داراست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.