مقاله ابعاد اثرگذار مدیریت ارتباط با مشتری جهت اجرای موفقیت آمیز کسب وکار الکترونیک


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ابعاد اثرگذار مدیریت ارتباط با مشتری جهت اجرای موفقیت آمیز کسب وکار الکترونیک دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ابعاد اثرگذار مدیریت ارتباط با مشتری جهت اجرای موفقیت آمیز کسب وکار الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ابعاد اثرگذار مدیریت ارتباط با مشتری جهت اجرای موفقیت آمیز کسب وکار الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ابعاد اثرگذار مدیریت ارتباط با مشتری جهت اجرای موفقیت آمیز کسب وکار الکترونیک :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در دنیای امروز از کسب وکار الکترونیک بسیار فراتر از تکنولوژی صرف یاد می شود و توجه به استراتژی های کسب وکار الکترونیک در محیط رقابتی و متغیر امروزه بسیار مهم و حیاتی می باشد. هم چنین در محیط رقابتی حاضر، سازمان ها باید برای حفظ رقابت، مشتریان ارزشمند خود را حفظ کنند. مدیریت ارتباط با مشتری، یک روش جامع است که تضمین می کند، تا ارتباط با تمام مشتریان را حداکثر کند. امروزه سازمان ها باید بر قائل شدن بالاترین ارزش برای مشتری از طریق ارتباط بهتر، حمل سریع تر و محصولات و خدمات شخصی وفردی، متمرکز شوند. از آنجا که درصد زیادی از برهم کنش مشتریان، بیش از ارتباط با کارکنان از طریق اینترنت روی می دهد ، فناوری باید طوری سازگار شود که بتواند با بازار در حال تغییر و غیرقابل پیش بینی وفق پیدا کند. در این مقاله سعی شده است تا ابعاد مهم و موثر مدیریت ارتباط با مشتری، در کسب وکار الکترونیک به طورخلاصه معرفی و تشریح شوند که این ابعاد عبارتند از ۸ مولفه : کاربران با مشتریان، مشتریان، بازاریابی و مالی، زیرساخت ها، چگونگی ارائه خدمات، نوآوری، نام تجاری و شخصی سازی.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.