مقاله ادراکات مصرف کنندگان از اینترنت به عنوان یک کانال توزیع از دیدگاه کارکرد کانال آنلاین


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ادراکات مصرف کنندگان از اینترنت به عنوان یک کانال توزیع از دیدگاه کارکرد کانال آنلاین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ادراکات مصرف کنندگان از اینترنت به عنوان یک کانال توزیع از دیدگاه کارکرد کانال آنلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ادراکات مصرف کنندگان از اینترنت به عنوان یک کانال توزیع از دیدگاه کارکرد کانال آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ادراکات مصرف کنندگان از اینترنت به عنوان یک کانال توزیع از دیدگاه کارکرد کانال آنلاین :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
نظر به رشد سریع تجارت الکترونیک در یک دهه گذشته، اینترنت به یک کانال توزیع تبدیل شده است. اینترنت به عنوان یک کانال توزیع، کارکرد های کانال زیادی همچون فراهم آوردن اطلاعات، پرداخت و انجام سفارش بصورت آنلاین را بر عهده گرفته است. هدف از اینپژوهش پذیرش مصرف کننده از اینترنت به عنوان یک کانال توزیع از دید گاه کارکرد کانال می باشد. در این پژوهش از مدل پذیرشفناوری به عنوان مبنای نظری که به توسعه چارچوب تحقیق یاری می رساند استفاده شده است . فرضیه های این تحقیق در ارتباط با انواع محیط های کارکرد های آنلاین کانال به عنوان مثال ، جمع آوری اطلاعات، پرداخت های مالی و تنوع محصول مورد بررسی قرار می گیرد.در پژوهش حاضر تاثیر عوامل موثر بر پذیرش اینترنت به عنوان یک کانال توزیع با کارکرد کانال آنلاین مورد بررسی قرار گرفته است. در مدلطراحی شده به شناسایی متغیرهای تاثیر گذار بر نگرش به استفاده و عزم استفاده پرداخته شده و سپس تاثیر این عوامل بر استفاده تحقق یافته مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج به دست آمده از تجزیه و تحلیل داده های میدانی دانشجویان،اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز با استفاده از مدل ساختاری و نرم افزار AMOS ورژن ۱۲ بیانگر تاثیر معنی دار و قوی سودمندی ادراک شده کانال آنلاین بر نگرش به استفاده و عزم استفاده و همچنین راحتی استفاده ادراک شده کانال آنلاین و لذت ادراک شده کانال آنلاین بر سودمندی ادراک شده کانال آنلاین و نگرش به استفاده بوده و در نهایت باعث برآورد استفاده تحقق یافته گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.