مقاله انتخاب مناسب تکنولوژی ریل گذاری در صنعت ریلی با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره(M.C.D.M ) مطالعه موردی : راه آهن جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله انتخاب مناسب تکنولوژی ریل گذاری در صنعت ریلی با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره(M.C.D.M ) مطالعه موردی : راه آهن جمهوری اسلامی ایران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انتخاب مناسب تکنولوژی ریل گذاری در صنعت ریلی با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره(M.C.D.M ) مطالعه موردی : راه آهن جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انتخاب مناسب تکنولوژی ریل گذاری در صنعت ریلی با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره(M.C.D.M ) مطالعه موردی : راه آهن جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انتخاب مناسب تکنولوژی ریل گذاری در صنعت ریلی با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره(M.C.D.M ) مطالعه موردی : راه آهن جمهوری اسلامی ایران :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
جهت احداث خطوط جدید ریلی, لازم است که پس از زیرسازی مسیر آماده سازی بستری که قرار است ریل روی آن قراربگیرد ساخت پلها, تونلها و ابنیه هایی که بر روی جاده ها, رودخانه ها و دره ها قرار دارند, عملیات ریل گذاری صورت بگیرد. روشهای ریلگذاری که به روسازی خطوط ریلی معروف است در هر کشور متفاوت میباشد. به طور کلی چهار روش تکنولوژی ریل گذاری دراین تحقیق مورد مطالعه قرار میگیرد که پدید آورنده برخی از این تکنولوژیها یک کشور و برخی از آنها بر اثر تعامل و همکاری چند کشور بوجود آمده اند که در زیر به اختصار نامبرده میشوند. ۱ ریل گذاری با تکنولوژی جرثقیلهای بوم دار۲ ریل گذاری با تکنولوژی جرثقیلهای دروازه ای ۳ ریل گذاری با تکنولوژی جرثقیلهای ریل هادی ۴ ریل گذاری با تکنولوژی جرثقیلهای متحرک بر روی شنی لینک و زنجیر جهت انتخاب هر یک از چهار تکنولوژی مورد نظر شاخصهایی مثل هزینه خرید, سرعت ریل گذاری, سهولت اپراتوری, هزینه ها/سهولت نگهداری و تعمیرات, عمر مفید, سرعت سیر قطار در خطوط نصب شده, خدمات پس از فروش و ; تاثیرگذارند و لازم است جهت انتخاب هریک از گزینه ها مورد قیاس بگیرند.در این پایان نامه بدلیل تعدد شاخصها و پیچیدگی مساله ضرورت دارد که از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره M.C.D.M بهره بگیریم تا بهترین گزینه انتخاب شود.در این خصوص از شاخه ی M.A.D.M ما مدلهای جبرانی را انتخاب میکنیم و در این مدل از زیر گروه سازشی به روش« تاپسیس Topsis به انتخاب بهترین گزینه میپردازیم و تکنولوژیی را انتخاب میکنیم که برای هدف ما بهینه باشد. » روش تحقیق از نوع کتابخانه ای و میدانی و با مراجعه حضوری, مشاهده مستقیم و استفاده از اطلاعات شرکتهای فروشندهتکنولوژی که در کتابها, کاتالوگها و سایتهای رسمی این شرکتها ثبت و درج گردیده, کتابهای تخصصی و دانشگاهی و سایت رسمی راه آهن ج.ا.ا صورت میپذیرد و تمام اعداد و ارقام از این کتابها و کاتالوگها, پرسشنامه و مصاحبه حضوری با اساتید این رشته, مدیران, کارشناسان و خبرگان و منابع آماری, به صورت مستند و متقن استخراج میشود. در خصوص اطلاعات مربوط به سهولت بهره برداری و تعمیر و نگهداری, شاخصهای کیفی و ; نیز از نظریات خبرگان و فارغ التحصیلان رشته روسازی راه آهن و اساتید این رشته استخراج میشود که از پرسشنامه های تخصصی بدست می آیند. نوع تحقیق مطالعه کاربردی میباشد. پس از کامل شدن تحقیق و جمع آوری اطلاعات پایه پرسشنامه تهیه شد و پس از فرمول بندی داده ها و حل مساله بهترین روش ریل گذاری با در نظر گرفتن شاخصها, روشریل گذاری با تکنولوژی جرثقیلهای بوم دارانتخاب گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.