مقاله بررسی میزان پیش بینی پذیری فرسودگی تحصیلی بر اساس اهداف پیشرفت دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی میزان پیش بینی پذیری فرسودگی تحصیلی بر اساس اهداف پیشرفت دانشجویان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی میزان پیش بینی پذیری فرسودگی تحصیلی بر اساس اهداف پیشرفت دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان پیش بینی پذیری فرسودگی تحصیلی بر اساس اهداف پیشرفت دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی میزان پیش بینی پذیری فرسودگی تحصیلی بر اساس اهداف پیشرفت دانشجویان :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
مطالعه ی حاضر با هدف تعیین نقش اهداف پیشرفت در میزان فرسودگی تحصیلی دانشجویان انجام شد. روش پژوهش از نوع توصیفی و همبستگی است. روش نمونه گیری، در دسترس می باشد، بدین منظور، ۱۲۴ دانشجوی دختر و پسر دانشگاه های دولتی شهر قزوین انتخاب گردیدند. به منظور گردآوری اطلاعات، از مقیاس اهداف پیشرفت الیوت مک گریگور و مقیاس فرسودگی تحصیلی برسو و همکاران استفاده شد. نتایج حاصل از آزمون همبستگی و رگرسیون گام به گام، نشان داد که بین عملکرد گرایشی و تسلط اجتنابی اهداف پیشرفت با فرسودگی تحصیلی رابطهی منفی معنادار و بین عملکرد اجتنابی و فرسودگی تحصیلی رابطهی مثبت معناداری مشاهده گردید. نتایج نشان داد که از انواع اهداف پیشرفت، نوع تسلط اجتنابی، عملکرد اجتنابی و عملکرد گرایشی قادرند فرسودگی تحصیلی را پیش بینی کنند. ترسیم اهداف و ارزشهای واقعی، دست یافتنی و در عین حال چالش انگیز برای یادگیری فراگیران نقش موثری در عملکرد آتی و آینده ی شغلی دانشجویان ایفا می نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.