مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
تجارت الکترونیک به عنوان بزرگترین پدیده اقتصادی عصر حاضر، وارد عرصههای مختلف تجارت و صنعت جهان شده است. امروزه به واسطه پدیده جهانی شدن و گسترش روزافزون استفاده از فناوریهای ارتباطی نظیر اینترنت، و همچنین با ظهور مؤلفههایی نظیر شاهراه-های اطلاعاتی، حذف مرز صنایع، کانالهای جدید تبلیغ، مدلهای تجاری جدید، تنوع محصولات و روشهای نوین توزیع؛ فرصتهای جدیدیپیش روی سازمانها قرار گرفته است که بدین وسیله سازمانهای دولتی و خصوصی سعی در استفاده از فرصتهای بوجود آمده توسط این فناوریها را دارند. یکی از این فرصتها، مربوط به صنعت گردشگری میباشد که در ردیف صنایع پر درآمد، پاک و کمهزینه دنیا قرار دارد.استفاده از فناوریهای ارتباطی و الکترونیک در صنعت گردشگری به منظور برآورده ساختن بهتر و سریعتر نیازهای گردشگران به منظور جلبرضایت آنها، سعی در به نمایش گذاشتن و معرفی امکانات و تواناییهای کشور میزبان برای گردشگران خارجی و همچنین سهولت رفت و آمد آنان دارند. بطور کلی فناوریهای نوین ارتباطی در ابعاد متنوع توریسم، توریسم الکترونیکی، اکوتوریسم، توریسم درمانی، توریسم ورزشی،روستایی، توریسم فرهنگی و مذهبی و تاریخی روشها و شیوههای نوینی را به همراه دارد. با اندکی تأمل میتوان دریافت که علت توسعهیافتگی برخی از کشورها به دلیل سرمایهگذاری در بخش جذب گردشگر با استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی واطلاعاتی میباشد. از این رو در این مقاله سعی بر آن است که عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری شناسایی و در قالب یک مدل جامع ارائه گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.