مقاله اولویت بندی صفات شخصیتی مدرسان حسابداری موفق به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی صفات شخصیتی مدرسان حسابداری موفق به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی صفات شخصیتی مدرسان حسابداری موفق به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی صفات شخصیتی مدرسان حسابداری موفق به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی صفات شخصیتی مدرسان حسابداری موفق به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف از این مقاله بررسی و اولویت بندی ابعاد شخصیت مدرس موفق در رشته حسابداری با استفاده از صفات شخصیتی پنج عاملی کاستا ومککریدی بوده است. روش پژوهش پیمایشی– توصیفی بوده و برای جمعآوری اطلاعات از یک پرسشنامه ماتریسی استفاده شده است . بخش اولپرسشنامه شامل اطلاعات توصیفی پاسخدهنده و بخش دوم پرسشنامه به گردآوری اظهارنظر مقایسهای پاسخدهنده نسبت به صفات شخصیتی یکمدرس موفق رشته حسابداری پرداخته است. جامعه تحقیق اساتید حسابداری دانشگاههای سراسری ایران بوده که نمونه تحقیق به روش تصادفی از بین جامعه انتخاب شد. در نهایت بااستفاده از تکنیک AHP صفات شخصیت مدرس موفق حسابداری اولویت بندی شده است. یافته های پژوهش نشان داده است که شاخص برتر برای موفقیت در تدریس رشته حسابداری، شاخص باوجدانبودن است و شاخص آزرده گرا کمترین احتمال موفقیت را در تدریس این رشته دارد. همچنین در مجموع کل صفات شخصیتی، بالاترین اولویت برای موفقیت مدرس حسابداری به صفات کفایت و شایستگی ، فعال بودن و اعتماد داده شد و صفات افسردگی، آسیبپذیری و خصومت به ترتیب پایین ترین اولویت را در موفقیت مدرسان حسابداری کسب کردند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.