مقاله بررسی اثرات سرمایه انسانی بر قابلیت بازاریابی مطالعه موردی: شرکت های تولیدی و خدماتی شهرک صنعتی شهرستان سنندج


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرات سرمایه انسانی بر قابلیت بازاریابی مطالعه موردی: شرکت های تولیدی و خدماتی شهرک صنعتی شهرستان سنندج دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات سرمایه انسانی بر قابلیت بازاریابی مطالعه موردی: شرکت های تولیدی و خدماتی شهرک صنعتی شهرستان سنندج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات سرمایه انسانی بر قابلیت بازاریابی مطالعه موردی: شرکت های تولیدی و خدماتی شهرک صنعتی شهرستان سنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات سرمایه انسانی بر قابلیت بازاریابی مطالعه موردی: شرکت های تولیدی و خدماتی شهرک صنعتی شهرستان سنندج :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
مقاله حاضر تحقیقی میدانی است که هدف از آن بررسی اثرات انسانی بر قابلیت بازاریابی شرکت های تولیدی شهرک صنعتی شهرستان سنندج می باشد. سرمایه فکری را اغلب تحت عنوان دارایی های نامشهودی توصیف می کنند که می توان به عنوانمنبعی برای مزیت رقابتی پایدار به کار گرفت. بنابراین سازمانی که قابلیت های بازاریابی قویتری دارد در تشخیص نیازهای مشتری و درک عواملی که رفتار انتخاب مشتری را تحت تاثیر قرار می دهند، عملکرد بهتری از خود نشان می دهند. چنینسازمانی حتی می تواند با توجه به نام های تجاری رقیب نام تجاری خود را به صورت دقیقی موقعیت یابی نماید که این سطحبالاتر تمایز، باعث می شود تا شرکت از حاشیه سود بالاتری نیز بهره ببرد. .نتایج تحقیقات مختلف نشان می دهدکه عوامل سرمایه انسانی که شامل)قابلیت کارکنان، رضایت کارکنان و پایداری کارکنان( می باشد می توانند بر قابلیت های بازار تاثیرگذار باشند. روش کار: این مطالعه از نوع توصیفی- پیمایشی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بود،حجم جامعه این پژوهش را شرکت های شهرکصنعتی شماره ۱ و ۳ سنندج تشکیل می دهند که تعداد ۱۴۱ شرکت در شهرک های مورد مطالعه فعال در مقطع زمانی انجام پژوهش می باشد.با استفاده از فرمول کوکران نمونه ایی از آن انتخاب گردید.در تجزیه وتحلیل داده ها نیز از آزمون آلفایکرونباخ برای پایایی پرسشنامه،آزمون کولوموگروف – اسمیرنوف برای نرمال بودن توزیع داده ها و آزمون تی تک نمونه برایسنجش فرضیه های تحقیق استفاده گردید. یافته ها در بررسی اثرات سرمایه انسانی بر قابلیت بازاریاب هر چهار فرضیه ما با اطمینان ۵۹ % و سطح خطای ۹% مورد تایید قرار گرفتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.