مقاله مطالعه ی پدید ه چرخ هی قلیایی، سولفور و کلر در دپارتمان پختکارخانجات سیمان و ارایه راه کارهای کنترل و کاهش اثرات مخرب آن


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه ی پدید ه چرخ هی قلیایی، سولفور و کلر در دپارتمان پختکارخانجات سیمان و ارایه راه کارهای کنترل و کاهش اثرات مخرب آن دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه ی پدید ه چرخ هی قلیایی، سولفور و کلر در دپارتمان پختکارخانجات سیمان و ارایه راه کارهای کنترل و کاهش اثرات مخرب آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه ی پدید ه چرخ هی قلیایی، سولفور و کلر در دپارتمان پختکارخانجات سیمان و ارایه راه کارهای کنترل و کاهش اثرات مخرب آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه ی پدید ه چرخ هی قلیایی، سولفور و کلر در دپارتمان پختکارخانجات سیمان و ارایه راه کارهای کنترل و کاهش اثرات مخرب آن :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
مواد قلیایی، سولفور و کلر که از طریق مواد خام و یا سوخت وارد دپارتمان پختت می شتود، ارترام مت تت و م فتی روفرآی د به همراه دارد. یکی از اررام م فی این مواد، ایجاد چرخه داخلی مواد قلیایی، سولفور و کلر می باشتد کته مو تتشکیل ری گ در کوره و گرفتگی در سیکلون ها پیش گرم کن می شود. از راهکار ها مرسوم ک ترل این چرخه، استفادهاز سیستم مسیر فرعی (bypass) می باشد. در این سیستم با داکردن بخشی از گاز ای لت می توان اررام ناشی از چرخهقلیایی را کاهش داد. مسیر فرعی در ریان گاز ای لت، مشکلاتی را نیز به همراه دارد که از مله آن می توان بته افتزایشکیلوکالر مصرفی اشاره نمود. ک ترل مواد قلیایی، سولفور و کلر در موادساز ، راهکار است که شامل مشکلام مستیرفرعی نمی باشد. در این روش با تو ه به شاخص ها قلیایی و مدول ستولفور، موادستاز رتورم می گیترد. مدتدودهم اس شاخص سولفور مو تشکیل سولفام قلیایی می شود که عمده آن همراه با کلی کر از کوره ختار می شتود. درمطالعه حاضر، ش یه ساز دی امیکی سیستم مسیر فرعی و نتایج حارل از آن مورد بدث و بررسی قرارگرفته است. بتاتدلیل نتایج حارل از ش یه ساز مشاهده شد که با افزایش ریان ع تور از مستیر فرعتی، میتزان قلیتایی مو تود درکلی کر کاهش می یابد. همچ ین تاریر کلر و نس ت سولفور به قلیایی بررسی شده که براساس آن کلر با افتزایش فراریتتمواد قلیایی، باعث کاهش مواد قلیایی می شود. دررورتیکه نس ت سولفور به مواد قلیایی کلی کر به ۱ نزدیک شود، متوادقلیایی و SO2 در گاز ناحیه ای لت کوره، کاهش می یابد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.