مقاله بررسی اثربخشی استراتژ یهای بازاریابی رابط همند در بانک صادرات ایران (مطالعه موردی شعب شهر تهران)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثربخشی استراتژ یهای بازاریابی رابط همند در بانک صادرات ایران (مطالعه موردی شعب شهر تهران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی استراتژ یهای بازاریابی رابط همند در بانک صادرات ایران (مطالعه موردی شعب شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی استراتژ یهای بازاریابی رابط همند در بانک صادرات ایران (مطالعه موردی شعب شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی استراتژ یهای بازاریابی رابط همند در بانک صادرات ایران (مطالعه موردی شعب شهر تهران) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
طی دو دهه گذشته بازاریابی رابطه مند یکی از حوزه های مطرح برای انجام تحقیقات درزمینه بازاریابی بوده و در عمل نیز به عنوان هسته اصلی استراتزی های بازاریابی نقش ایفا کرده است. هدف مقاله حاضر بررسی ارزیابی اثربخشی بازاریابی رابطه مند در بانک صادرات ایران در شعب شهر تهران که ابتدا تاثیر استراتژیهای بازاریابی رابطه مند بر کیفت رابطه و سپس تاثیر کیفیت رابطه بر پیامدهای بازاریابی رابطه مند را در شعب ممتاز شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.مشتریان بانک صادرات شهر تهران بعنوان جامعه آماری انتخاب شدند و تعداد ۳۷۶ پرسشنامه بین مشتریان شعب ممتاز توزیع گردیدو با تکمیل پرسشنامه، در تحقیق مشارکت نمودند.تحقیق حاضر از لحاظ هدف تحقیق کاربردی است و برای گردآوری داده های مورد نیاز از روش پیمایشی و نیز روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده و نیز با استفاده از روش آلفای کرونباخ از پایایی لازم برخوردار است مدل حاضر شامل هفت فرضیه می باشد که با استفاده از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری مورد بررسی و آزمون قرار گرفته است و یافته ها نشان داد که توسعه ارتباطات، سرمایه گذاری در رابطه و مدیریت تعارض بر ارتقائ کیفیت رابطه بین بانک و مشتری تاثیر گذار می باشد. ولی توسعه شایستگی کارکنان تاثیری بر کیفیت رابطه ندارد. همچنین نتایج نشان داد که کیفیت رابطه بین بانک و مشتری بر وفاداری، تبلیغات دهان به دهان و سهم مشتری تاثیر مثبتی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.