مقاله بررسی تاثیرنوآوری درخدمات درایجادارزش برای مشتریان ازدیدگاه کارکنان بانک صادرات شعبات گنبدکاوس


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیرنوآوری درخدمات درایجادارزش برای مشتریان ازدیدگاه کارکنان بانک صادرات شعبات گنبدکاوس دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیرنوآوری درخدمات درایجادارزش برای مشتریان ازدیدگاه کارکنان بانک صادرات شعبات گنبدکاوس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیرنوآوری درخدمات درایجادارزش برای مشتریان ازدیدگاه کارکنان بانک صادرات شعبات گنبدکاوس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیرنوآوری درخدمات درایجادارزش برای مشتریان ازدیدگاه کارکنان بانک صادرات شعبات گنبدکاوس :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
هدف تحقیق حاضربررسی تاثیرنواوری درخدمات در ایجادارزش برای مشتریان ازدیدگاه کارکنان بانک صادرات شعبات گنبدکاووس متغیرهای اصلی تحقیق عبارتنداز: ارزش ایجادشده برای مشتریان نواوری وکیفیت خدمات ادراک شده می باشد تحقیق حاضردرزمره تحقیق توصیفی به شماراورد وازشاخه پیمایشی همبستگی وازنظر هدف کاربردی بوده که به شیوه مقطعی صورت پذیرفت جامعه اماری تحقیق حاضر شامل کلیه کارکنان بانک صادرات شعبات حوزه گنبدکاووس به تعداد۱۱۰ کارمند بود که ازاین تعداد ۸۶نفربرحسب جدول کوکران وروش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان ازمودنی انتخاب شدند برای تجزیه داده ها ازروش امارتوصیفی فراوانی، میانگین و; ونرم افزار ایموس استفاده شد بطور کلی میتوان نتیجه گرفت که نواوری درمدیریت یکی دیگر ازمشخصه های سازمانهای موفق به حساب می آید مدیریت لازمه موفقیت هرامری می باشد وباتوجه به تغییرات ایجادشده درمحیط سازمانها سازمانها نیزبه بهبود وارتقای وضعیت مدیریتی خود نیازمبرم دارند لذا به عنوان پیشنهادکلی میتوان گفت به مدیران ارشدبانک صادرات شعب مورد بررسی پیشنهاد میشود که بااگاه ساختن مدیران و کارکنان این بانکها باشیوه های جدید مدیریت وهمچنین اموزش آنان درراستای نیازهایبانک ونیازهای مشتریان زمینه ایجاددرک و تجربه های مثبت درذهن مشتریان خود را فراهم سازند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.