مقاله تاثیر جنسیت عوامل آموزشی متحرک بر یادگیری، تسهیل سازی یادگیری و انگیزه یادگیری دانش آموزان سال چهارم ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر جنسیت عوامل آموزشی متحرک بر یادگیری، تسهیل سازی یادگیری و انگیزه یادگیری دانش آموزان سال چهارم ابتدایی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر جنسیت عوامل آموزشی متحرک بر یادگیری، تسهیل سازی یادگیری و انگیزه یادگیری دانش آموزان سال چهارم ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر جنسیت عوامل آموزشی متحرک بر یادگیری، تسهیل سازی یادگیری و انگیزه یادگیری دانش آموزان سال چهارم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر جنسیت عوامل آموزشی متحرک بر یادگیری، تسهیل سازی یادگیری و انگیزه یادگیری دانش آموزان سال چهارم ابتدایی :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در دنیای امروز یکی از مهمترین حوزه های مطرح در آموزش مجازی چند رسانه ای ها می باشد. می توان برای رسیدن به یادگیری بهتر و پایدارتر از چند رسانه ای ها استفاده کرد. در چند رسانه ای ها میتوا عوامل آموزشی را به کار برد. عوامل آموزشی، کلاس درس را برای کاربرا شبیه سازی میکنند. این مقاله به بررسی تاثیر جنسیت عوامل آموزشی متحرک بر یادگیری، تسهیل سازی یادگیری و انگیزه یادگیری در درس علوم دانش آموزان پسر سال چهارم ابتدایی میپردازد، حجم نمونه ی مورد نظر ۳۰ نفر شامل دو کلاس ۱۵ نفره میباشد. برای ارائه ی آموزش از چندرسانه ای آموزشی مرقق ساخته برای هر دو گروه استفاده شد. گروه اول از طریق چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر عامل آموزشی زن و گروه دوم از طریق چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر عامل آموزشی مرد آموزش دیدند. قبل از اجرای آموزش بر روی دانش آموزان هر دو گروه دو پیش آزمون که اولی مربوط به محتوای آموزشی درس علوم و دومی مربوط به انگیزه یادگیری بود، اجرا شد. بعد از آموزش، بر روی هر دو گروه، سه آزمو که اولی مربوط به پس آزمون یادگیری درس علوم و دومی مربوط به پس آزمون انگیزه یادگیری و سومی مربوط به آزمون تسهیل سازی عامل یادگیری بود، اجرا شد. نتایج به دست آمده نشان داد که عامل آموزشی متحرک هم جنس بیشتر از عامل آموزشی متحرک جنس مخالف در یادگیری درس علوم، انگیزه یادگیری درس علوم و تسهیل سازی عامل یادگیری تأثیر دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.