مقاله واکاوی انواع بازار و محیط بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله واکاوی انواع بازار و محیط بازاریابی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله واکاوی انواع بازار و محیط بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله واکاوی انواع بازار و محیط بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله واکاوی انواع بازار و محیط بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
بازار یک نظام اجتماعی است که هدف آن انجام مبادت و معامت سودمند، رضایت بخش و ارائه خدمات و تسهیت به تمام کسانی است که در این سیستم نقش دارند و بنا به ویژگیهای نگرش سیستمی میتوان آنرا به عنوان یک سیستم در نظر گرفت. بخش بندی بازار فرآیندی است که بر اساس آن یک بازار به زیر بخش های متمایزی از مشتریانی که نیازها و مشخصاتشان یکسان است تقسیم بندی می شود. محیط بازاریابى یک شرکت از بازیگران و نیروهایى تشکیل مى شود که توانایى مدیریت بازاریابى را در تهیه و حفظ مبادلات نافع با مشتریان هدف، تحت تأثیر قرار مى دهند. براى موفق شدن، یک شرکت باید ترکیبى از عناصر بازاریابى را انتخاب کند که متناسب با روندها و تحولات این محیط باشند. در این مقاله ابتدا تعریفی از بازار ، بخش بندی بازارو محیط بازاریابی ، همچنین اهمیت و فواید ، اهداف ، مبنا ، فرآیند و سطوح بخش بندی بازار و محیط بازاریابی مورد بررسی قرار گرفته است . هدف تحقیق حاضر شناخت انواع بازارها و محیط های بازاریابی به منظور جلوگیری از تهدیدات و همچنین استفاده از فرصت های محیطی در راستای نیل به اهداف موسسه می باشد. برای تحقیق در این مورد از روش پیمایشی و با استفاده از ابزاربررسی اسناد و مدارک موجود استفاده شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.