مقاله تبیین تاثیر مشتری گرایی و مدیریت دانش بر موفقیت CRM با میانجی گری متغیرهای سازمانی شعب بانک پاسارگاد


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین تاثیر مشتری گرایی و مدیریت دانش بر موفقیت CRM با میانجی گری متغیرهای سازمانی شعب بانک پاسارگاد دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین تاثیر مشتری گرایی و مدیریت دانش بر موفقیت CRM با میانجی گری متغیرهای سازمانی شعب بانک پاسارگاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین تاثیر مشتری گرایی و مدیریت دانش بر موفقیت CRM با میانجی گری متغیرهای سازمانی شعب بانک پاسارگاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین تاثیر مشتری گرایی و مدیریت دانش بر موفقیت CRM با میانجی گری متغیرهای سازمانی شعب بانک پاسارگاد :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
در محیط رقابتی کنونی، مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش تبدیل به یک ابزار استراتژیک کلیدی برای تمام شرکتها و موسسه های مالی و بازرگانی شده اند و با توجه به اینکه مشتری گرایی و سیستم های مدیریت دانش و مدیریت ارتباطبا مشتری باعث افزایش توانایی سازمان در تعامل، جذب و ایجاد روابط با مشتریان و افزایش دانش درباره ی آن ها می شوند. در نتیجه آگاهی و دانش درباره ی مشتری یک موضوع مهم برای پیاده سازی CRM به شمار می آید و گامی موثر در جهت نیل به کامیابی و موفقیت در کسب و کار، تامین رضایت مشتریان، افزایش روحیه کاری پرسنل و نهایتا کسب و تحصیل سود می باشد. بدین منظور در تحقیق حاضر به بررسی نقش کلیدی سیستم های مدیریت دانش و مشتری گرایی و اثرات میانجی گری متغیر های سازمانی به عنوان عامل تعیین کننده در موفقیت CRM در شعب بانک پاسارگاد در شهرستان ها پرداخته شده است. بدین منظور پس از رسم مدل تحلیلی تحقیق بر اساس داده ها توسط برنامه ، Path diagram با اجزای برنامه پرلیس از نرم افزار لیزرل مدل اندازه گیری بدست آمده است که در این مدل با استفاده از ضرایب B و استفاده از تست t فرضیه ها مورد آزمون قرار گرفته اند. نتایج به طور کلی نشان دهنده ی تاثیر سیستم های مدیریت دانش و مشتری گرایی با میانجی گری متغیرهای سازمانی نظیر رهبری، کارکنان و ساختار سازمانی در پیاده سازی CRM می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.