مقاله فزوش محصولات مکمل با سیاست قیمت گذاری بسته ای،تخفیف و تبلیغات


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله فزوش محصولات مکمل با سیاست قیمت گذاری بسته ای،تخفیف و تبلیغات دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فزوش محصولات مکمل با سیاست قیمت گذاری بسته ای،تخفیف و تبلیغات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فزوش محصولات مکمل با سیاست قیمت گذاری بسته ای،تخفیف و تبلیغات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فزوش محصولات مکمل با سیاست قیمت گذاری بسته ای،تخفیف و تبلیغات :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
محصولات مکمل محصولاتی هستند که با هم مصرف می شوند و قیمت آنها بر روی فروش و تقاضای همدیگر تاتیر معکوس دارد. در این مقاله، تاثیر فروش دسته ای، تخفیف و تبلیغات بر روی سود فروش محصولات مکمل بررسی شد. برای بررسی سود فروشنده مسئله در حالت جدافروشی و فروش دسته ای به صورت مدل ریاضی غیر خطی ارائه شد. با ارائه دو قضیه جواب بهینه جهانی برای هر دو مدل ارائه شد. برای زمانیکه فروشنده از تولید کننده تخفیف دریافت می کند الگوریتمی ارائه شده است که تخفیف تولید کننده را بررسی می کند و جواب بهینه را ارائه می دهد. در پایان برای نشان دادن تاثیر تخفیف، فروش دسته ای و تبلیغات یک مثال عددی ارائه شد. مثال عددی نشان دهنده این است که تبلیغات، تخفیف و فروش دسته ای باعث افزایش سود خواهد شد. همچنین حالت فروش دسته ای با تخفیف و تبلیغات سود بیشتری عاید فروشنده می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.