مقاله صورت بندی مدلی جهت اولویت بندی عوامل درون بنگاهی موثر بر توسعه صادرات پایدار و آزمون آن در بنگاههای صادرکننده استان تهران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله صورت بندی مدلی جهت اولویت بندی عوامل درون بنگاهی موثر بر توسعه صادرات پایدار و آزمون آن در بنگاههای صادرکننده استان تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله صورت بندی مدلی جهت اولویت بندی عوامل درون بنگاهی موثر بر توسعه صادرات پایدار و آزمون آن در بنگاههای صادرکننده استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله صورت بندی مدلی جهت اولویت بندی عوامل درون بنگاهی موثر بر توسعه صادرات پایدار و آزمون آن در بنگاههای صادرکننده استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله صورت بندی مدلی جهت اولویت بندی عوامل درون بنگاهی موثر بر توسعه صادرات پایدار و آزمون آن در بنگاههای صادرکننده استان تهران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
بهبود عملکرد بخش صادرات به عنوان یکی از مولفه های اصلی موثر بر درآمد ملی در راستای دستیابی به رشد پایدار اقتصادی، کاهش بیکاری و عدالت اجتماعی از جمله پارامترهایی است که مورد توجه سیاست گذاران اقتصادی کلیه کشورها قرار داشته و نقش عمده ای را درتوازن تراز پرداخت ها و افزایش ذخایر آنها ایفا می کند. هدف اصلی پژوهش حاضر صورت بندی مدلی جهت بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه صادرات پایدار و آزمون آن در بنگاههایصادرکننده استان تهران می باشد. ۰۳۳ بنگاه صادرکننده از استان تهران به عنوان نمونه آماری انتخاب شده و داده های پژوهش با استفاده ازپرسشنامه و مصاحبه گردآوری و از طریق نرم افزار آماری SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان می دهد مهمترین عوامل درون بنگاهی موثر بر عملکرد صادراتی بنگاههای ایرانی ظرفیت های مالی بنگاه ، ویژگیهای مدیریتی و ویژگی های ساختاری می باشد. یافته ها همچنین نشان می دهد ظرفیت های مالی و ویژگی های مدیریتی بیشترین اثرگذاریرا بر فرایند توسعه صادرات دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.