مقاله شناسایی و تحلیل شکاف نیازها و خواسته های مشتریان (موردبررسی بانک پاسارگاد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و تحلیل شکاف نیازها و خواسته های مشتریان (موردبررسی بانک پاسارگاد) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و تحلیل شکاف نیازها و خواسته های مشتریان (موردبررسی بانک پاسارگاد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و تحلیل شکاف نیازها و خواسته های مشتریان (موردبررسی بانک پاسارگاد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و تحلیل شکاف نیازها و خواسته های مشتریان (موردبررسی بانک پاسارگاد) :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف همه مؤسسات خدماتی ازجمله بانکها ارائه خدمات مناسب و مورد رضایت مشتریان است.ازآنجا که سازمان های ارائه دهنده خدمات مالی و به ویژه بانکها درمحیطی با محصولات غیرمتمایز فعالیت می کنند،کیفیت خدمات در آنهابه عنوان اولین سلاح رقابت شناخته می شود. پژوهش حاضر باهدف شناسایی عوامل مؤثر برکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بانک پاسارگادانجام شده است. در این راستا، پرسش نامه ای بر اساس مدل سروکوال (servqual) و در ۶ بعد و ۲۴ سوال طراحی و طی آن، شکاف کیفیت خدمات اندازه گیری شد. سپس با استفاده از مدل کانو و ادغام آن با مدل سروکوال شاخص های با اهمیت تر در جلب رضایت مشتریان شناسایی شد.جامعه آماری پژوهش حاضر را مشتریان بانک پاسارگاد تشکیل و حجم انتخاب شد می دهند. نتایج حاصل ازنمونه ۱۸۴ نفری این پژوهش نشان میدهد که هفت مشخصه به عنوان مهمترین دلایل در جلب رضایت مشتریاننقش دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.