مقاله بررسی تاثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد زمینه – محور بر مهارت کسب شده دانش اموزان پایه هفتم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد زمینه – محور بر مهارت کسب شده دانش اموزان پایه هفتم دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد زمینه – محور بر مهارت کسب شده دانش اموزان پایه هفتم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد زمینه – محور بر مهارت کسب شده دانش اموزان پایه هفتم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد زمینه – محور بر مهارت کسب شده دانش اموزان پایه هفتم :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف از این پزوهش بررسی تاثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد زمینه – محور بر مهارت کسب شده دانش اموزان پایه هفتم شهرستان بهارستان بوده است روش تحقیق در این مطالعه نیمه آزمایشی از نوع پیش آزمون- پس آزمون با گروه گواه می باشد جامعه اماری این پژوهش شامل کلیه دانش اموزان پسر پایه هفتم دوره اول متوسطه شهرستان بهارستان در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ می باشد حجم نمونه متشکل از ۶۷ نفر دانش اموز پسر پایه هفتم است که ۳۳ نفر آنها گروه ازمایش و ۳۴ نفر گروه گواه بوده است و با روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. ابزارهای اندازه گیری به کار رفته در این پژوهش شامل آزمون هوش ریون و آزمون مهارتی بر اساس مطالب درس علوم تجربی پایه هفتم بوده است. در ابتدا از هر دو گروه آزمایش و گواه ، پیش آزمون به عمل آمد سپس متغیر آزمایشی (آموزش زمینه – محور) در ۱۲ جلسه به گروه آزمایش اموزش داده شد. و گروه گواه با رویکرد مرسوم اموزش دیدند در پایان پس آزمون بر روی هر دو گروه انجام شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های امار توصیفی (میانگین، انحراف معیار) و در بخش استنباطی از آزمون تحلیل کوواریانس استفاده گردید. نتایح به دست آمده نشان داد که میززان مهارت کسب شده در درس علوم تجربی گروه آزمایشی که با رویکرد زمینه -محور آموزش دیده بودند نسبت به گروه گواه که با رویکرد مرسوم اموزش داده شدند بیشتر و تفاوت بین میانگین های آنها معنادار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.