مقاله گرفت و جهت تایید یا رد فرضیات از آزمونهای همبستگی پیرسون و فریدمن استفاده گردید. نتایج بررسی (AHP) و ارائه الگوی شناسایی بازارهای هدف (بررسی موردی، تجزیه و تحلیل استراتژیک بازار فرش دستباف)حاکی از آن است که سیستمهای صادراتی، شاخصهای توسعه صادرات، ساختارهای صادراتی و آشفتگیمحیطی بر رفتار صادراتگرای شرکتهای تولیدکننده صادراتی استان آذربایجان غربی موثر هستند. همچنینسیستمهای صادراتی مهمترین عامل موثر بر رفتار صادراتگرای شرکتهای مذکور است


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله گرفت و جهت تایید یا رد فرضیات از آزمونهای همبستگی پیرسون و فریدمن استفاده گردید. نتایج بررسی (AHP) و ارائه الگوی شناسایی بازارهای هدف (بررسی موردی، تجزیه و تحلیل استراتژیک بازار فرش دستباف)حاکی از آن است که سیستمهای صادراتی، شاخصهای توسعه صادرات، ساختارهای صادراتی و آشفتگیمحیطی بر رفتار صادراتگرای شرکتهای تولیدکننده صادراتی استان آذربایجان غربی موثر هستند. همچنینسیستمهای صادراتی مهمترین عامل موثر بر رفتار صادراتگرای شرکتهای مذکور است دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله گرفت و جهت تایید یا رد فرضیات از آزمونهای همبستگی پیرسون و فریدمن استفاده گردید. نتایج بررسی (AHP) و ارائه الگوی شناسایی بازارهای هدف (بررسی موردی، تجزیه و تحلیل استراتژیک بازار فرش دستباف)حاکی از آن است که سیستمهای صادراتی، شاخصهای توسعه صادرات، ساختارهای صادراتی و آشفتگیمحیطی بر رفتار صادراتگرای شرکتهای تولیدکننده صادراتی استان آذربایجان غربی موثر هستند. همچنینسیستمهای صادراتی مهمترین عامل موثر بر رفتار صادراتگرای شرکتهای مذکور است  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله گرفت و جهت تایید یا رد فرضیات از آزمونهای همبستگی پیرسون و فریدمن استفاده گردید. نتایج بررسی (AHP) و ارائه الگوی شناسایی بازارهای هدف (بررسی موردی، تجزیه و تحلیل استراتژیک بازار فرش دستباف)حاکی از آن است که سیستمهای صادراتی، شاخصهای توسعه صادرات، ساختارهای صادراتی و آشفتگیمحیطی بر رفتار صادراتگرای شرکتهای تولیدکننده صادراتی استان آذربایجان غربی موثر هستند. همچنینسیستمهای صادراتی مهمترین عامل موثر بر رفتار صادراتگرای شرکتهای مذکور است،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله گرفت و جهت تایید یا رد فرضیات از آزمونهای همبستگی پیرسون و فریدمن استفاده گردید. نتایج بررسی (AHP) و ارائه الگوی شناسایی بازارهای هدف (بررسی موردی، تجزیه و تحلیل استراتژیک بازار فرش دستباف)حاکی از آن است که سیستمهای صادراتی، شاخصهای توسعه صادرات، ساختارهای صادراتی و آشفتگیمحیطی بر رفتار صادراتگرای شرکتهای تولیدکننده صادراتی استان آذربایجان غربی موثر هستند. همچنینسیستمهای صادراتی مهمترین عامل موثر بر رفتار صادراتگرای شرکتهای مذکور است :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
در مسیر مدیریت استراتژیک یک صنعت و در فرایند تدوین برنامه و استراتژیها، روش و متد انتخاب شده از اهمیت شایانیبرخوردار است. هر چند تفکر و نگاه استراتژیک مدیران، راهبران و تصمیم سازان یک صنعت لازمه اصلی پیشبرد و رشد هدفمنداست، اما بدون برنامه ریزی و ترسیم مسیر استراتژیک مجموعه صنعت نخواهد توانست به خوبی از منابع و پتانسیلهای خود بهرهمند گردد و در مواجهه با تغییرات محیطی چالش-های متعددی را پیش روی خواهد یافت.تحقیق حاضر با هدف شناسایی بازار های هدف جهت صادرات فرش دستباف و تجزیه و تحلیل رقبا و ارائه استراتژی های صادراتیجهت حضور موفق در این بازارها صورت می گیرد.در این تحقیق ابتدا کلیه پتانسیل های صادراتی محصولات کشاورزی، نساجی، صنعتی و معدنی استان، اعم از صادراتی و غیرصادراتی در سالهای اخیر شناسایی گردیده و در مرحله دوم با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP)، اولویت بندی گردیدند. جهت ارزیابی و رتبه بندی محصولات استان از مدل مزیت رقابتی پورتر استفاده شد. و اولویت بندی کشورهای جایگزین با شاخص هایی می باشد که توسط کارشناسان و کمیته پژوهشی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت انتخاب و با فن دلفی توسطاساتید و صاحب نظران در حوزه بازاریابی و صادرات تایید گردیدند و در مرحله بعد، کشورهای هدف برای هریک از محصولات منتخب استان با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP)، انتخاب شدند. تحقیق حاضر جهت پاسخگویی به سوال زیرانجام گردید.در بین محصولات تولیدی صادراتی استان کدام محصولات دارای بیشترین مزیت رقابتی می باشند و مهمترین بازار های هدفصادراتی هر یک از این محصولات(مطالعه موردی: فرش دستباف) کدامند؟در این تحقیق جهت گرد آوری اطلاعات علاوه بر مطالعات کتابخانه ای از روش مصاحبه نیز استفاده گردید که در این قسمتبرای آشنایی بیشتر با بازار روسیه و رفتار مصرف کنندگان و همچنین تحلیل رقبا، با رایزن بازرگانی ایران در روسیه، فعالیناقتصادی در روسیه، و مسئولین سازمانهای زیر بط مصاحبه شده و نتایج با مطالعات کتابخانه ای تلفیق گردید.و در نهایت به تبیین و توضیح ابعاد هریک از استراتژی های پیشنهادی بازاریابی جهت پیاده سازی و اجرا در این بازار پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.