مقاله مدیریت بازار ازمنظرابزاری نوین به نام هوش هیجانی (EI)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت بازار ازمنظرابزاری نوین به نام هوش هیجانی (EI) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت بازار ازمنظرابزاری نوین به نام هوش هیجانی (EI) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت بازار ازمنظرابزاری نوین به نام هوش هیجانی (EI)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت بازار ازمنظرابزاری نوین به نام هوش هیجانی (EI) :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
رهبری یک سازمان برای انطباق با تغییرات و به منظور بقا و رشد در محیط های جدید ویژگی های خاصی را می طلبد کهعموما مدیران برای پاسخ به آنها با مشکلات بسیاری مواجه می شوند، یکی از مهم ترین خصیصه ها که می تواند به رهبران ومدیران در پاسخ به این تغییرات کمک کند هوش هیجانی است. هوش هیجانی یا هوش عاطفی موضوعی است که سعی درتشریح و تفسیر جایگاه هیجان و احساسات در توانمندی های انسانی دارد. مدیران برخوردار از هوش هیجانی رهبران موثریهستند که اهداف را با حداکثر بهره وری، رضایتمندی و تعهد کارکنان محقق می سازند. با توجه به اهمیت هوش هیجانی درمدیریت و از جمله مدیریت بازار، این مقاله به بررسی ابعاد هوش هیجانی در مدیریت بازار، رشد و توسعه رهبری در محیط کار وروش آموزش آن در اینگونه سازمانها پرداخته است. روش نگارش این مقاله توصیفی و مروری بوده و مطالب بر اساس مطالعهکتب و منابع قابل دسترس و معتبر در این زمینه جمع آوری شده است. در انتها نتیجه گرفته شده که خرید ، فروش ، بازار،مدیریت و تجارت به صورتی اجتناب ناپذیر با عامل انسانی چون هوش هیجانی سر و کار دارند، و بعبارت دیگر هوش عاطفی بهعنوان عنصری توانا قابلیتهای درک احساسات را در جهت هدایت افراد در راهی که منتهی به تبیین اهداف بلند مدت و کوتاهمدت سازمانی می شود، به طور موثری ایجاد می نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.