مقاله بررسی تاثیر روش چندحسی فرنالد بر اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان پسر دوم ابتدایی شهر همدان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر روش چندحسی فرنالد بر اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان پسر دوم ابتدایی شهر همدان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر روش چندحسی فرنالد بر اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان پسر دوم ابتدایی شهر همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر روش چندحسی فرنالد بر اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان پسر دوم ابتدایی شهر همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر روش چندحسی فرنالد بر اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان پسر دوم ابتدایی شهر همدان :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی روش چندحسی فرنالد بر اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان پسر دوم ابتدایی شهر همدان بوده است . دو گروه ۱۵ نفری از میان مدارس پسرانه ناحیه یک شهر همدان به طور تصادفی به عنوان گروه آزمایشی و کنترل در این پژوهش، انتخاب شدند. آزمودنیها از جاماه ای انتخاب شدند که با توجه به نظرمعلمان ازطریق چک لیست نارساخوانی ونظر محقق از طریق اجرای آزمون ریون کودکان ، مشخص شده بودند. آزمون فلاح چای (۱۳۷۴)، به صورت پیش آزمون و پس آزمون برای هر دو گروه اجرا شد. گروه آزمایشی ۱۰ جلسه آموزش روش چندحسی فرنالد دریافت کرد ند.نتایج نشان داد که گروه آموزش دیده با روش چندحسی فرنالد در خواندن شفاهی، سرعت خواندن و درک معنی جملا ت عملکرد بهتری نسبت به گروه کنترل داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.