مقاله بررسی رابطه راهبرد انتخاب برند و رفتار خرید مصرف کننده (مطالعه موردی شرکت پگاه همدان)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه راهبرد انتخاب برند و رفتار خرید مصرف کننده (مطالعه موردی شرکت پگاه همدان) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه راهبرد انتخاب برند و رفتار خرید مصرف کننده (مطالعه موردی شرکت پگاه همدان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه راهبرد انتخاب برند و رفتار خرید مصرف کننده (مطالعه موردی شرکت پگاه همدان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه راهبرد انتخاب برند و رفتار خرید مصرف کننده (مطالعه موردی شرکت پگاه همدان) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی راهبرد انتخاب برند و رفتار خرید مصرف کننده(مطالعه موردی شرکت پگاه همدان) می باشد. روشتحقیق حاضر توصیفی(غیر آزمایشی) و از نوع پیمایشی بوده است.جامعه آماری تحقیق مصرف کنندگان محصولات برند در منطقهشهرداری ۱ و ۲ همدان می باشد که شامل ۳۸۴ مصرف کننده است که بر اساس جدول مورگان و کرجسی خوشه ای تصادفی انتخابشدند. در این پژوهش از دو پرسش نامه استاندارد استفاده شد، پرسشنامه های فوق براساس مقیاس اندازه گیری پنج گزینه ایلیکرت می باشند و تمام سوالات این دو پرسشنامه از نوع بسته می باشد. مقدار آلفای کرونباخ بدست آمده برای پرسشنامه برند ۰/۷۴۶ و مقدار آلفای کرونباخ بدست آمده برای پرسشنامه رفتار مصرف کننده ۰/۸۰۷ می باشد، مقادیر به دست آمده از مقدار ۰/۷ بیشتر می باشد که نشان دهنده پایایی این دو پرسشنامه می باشد.نتایج این تحقیق نشان داد که بین راهبرد انتخاب برند و رفتارخرید مصرف کننده رابطه معناداری وجود دارد. از بین چهار بعد سه مورد آن یعنی ارزش، محصولات فرعی و رفتارهای راهبرد انتخاببرند رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد. به این معنی که تغییرات در میزان راهبرد انتخاب برند باعث ایجاد نوسان در مصرف کنندهمی شود. تنها در بین بعد هنجارهای راهبرد انتخاب برند با رفتار خرید مصرف کننده رابطه معنادار و معکوس بر قرار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.