مقاله رویکردی جهت عملیاتی کردن سیستم های مدیریت ارتباطات مشتریان بر مبنای متدولوژی AIM


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رویکردی جهت عملیاتی کردن سیستم های مدیریت ارتباطات مشتریان بر مبنای متدولوژی AIM دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رویکردی جهت عملیاتی کردن سیستم های مدیریت ارتباطات مشتریان بر مبنای متدولوژی AIM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رویکردی جهت عملیاتی کردن سیستم های مدیریت ارتباطات مشتریان بر مبنای متدولوژی AIM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رویکردی جهت عملیاتی کردن سیستم های مدیریت ارتباطات مشتریان بر مبنای متدولوژی AIM :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
پیشرفت کسب و کار و تجارت در بازر رقابتی امروز به سیستم های مدیریتی نوین از جمله سیستم های مدیریت ارتباطات مشتریان نیازمند است . با تحقق و پیاده سازی این سیستم ها در یک سازمان می توان به اهدافی همچون ارتقای سطح رضایت مشتریان کاهش هزینه ها و در نهایت پیشرفت تجاری سازمان مورد نطر دست یافت. در زمینه پیاده سازی و استقرار سیستم های این چنینی در سازمان ها متدولوژی های فراوانی ارائه شده است. در این مقاله به شرح مختصر یکی از این متدولوژی ها که توسط شرکت اوراکل ارائه شده است خواهیم پرداخت. این متدولوژی AIM نام دارد که جهت پیاده سازی از ۶ فاز و ۱۱ فرایند که چرخه حیات یک سیستم نرم افزاری را تعریف می کنند تشکیل شده است در نهایت پس از بررسی مراحل مختلف پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی توسط متدولوژی AIM و تطبیق این مراحل با مراحل مورد نیاز جهت پیاده سازی یک سیستم مدیریت ارتباطات مشتریان در سازمان به بررسی و ارائه راهکاری مناسب جهت پیاده سازی این سیستم در یک سازمان نمونه خواهیم پرداخت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.