مقاله تأثیر استراتژی های ائتلاف بر توسعه محصولات جدید با نقش تعدیل گر قابلیتهای نواوری تکنولوژیکی مطالعه موردی: شرکت های تولید دارو و مواد بهداشتی ایران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر استراتژی های ائتلاف بر توسعه محصولات جدید با نقش تعدیل گر قابلیتهای نواوری تکنولوژیکی مطالعه موردی: شرکت های تولید دارو و مواد بهداشتی ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر استراتژی های ائتلاف بر توسعه محصولات جدید با نقش تعدیل گر قابلیتهای نواوری تکنولوژیکی مطالعه موردی: شرکت های تولید دارو و مواد بهداشتی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر استراتژی های ائتلاف بر توسعه محصولات جدید با نقش تعدیل گر قابلیتهای نواوری تکنولوژیکی مطالعه موردی: شرکت های تولید دارو و مواد بهداشتی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر استراتژی های ائتلاف بر توسعه محصولات جدید با نقش تعدیل گر قابلیتهای نواوری تکنولوژیکی مطالعه موردی: شرکت های تولید دارو و مواد بهداشتی ایران :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
ا ین پژوهش بدنبال بررسی این موضوع است که استراتژیهای ائتلاف چه تاثیری بر توسعه محصول جدید دارند و نوآوریهای تکنولوژیکی تا چه حدی میتواند رابطه بین استراتژیهای ائتلاف و توسعه محصولات جدید را درشرک تهای تولید دارو و مواد بهداشتی کشور تعدیل نماید. جامعه آماری شرکتهای فعال در صنعت داروسازی و بهداشتی در سطح کشور و شامل ۹۳۱ شرکت میباشند. نتایج معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار لیزرل نشان میدهد که استراتژیهای ائتلاف اخذ لیسانس و ائتلاف عمودی با دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی تأثیر مثبت و معنیداری بر توسعه محصول جدید در شرکتهای تولید کننده دارو و مواد بهداشتی دارد. اما در رابطه با ائتلاف افقی و همکاری باشرکتهای داخلی این تأثیر مشاهده نگردید. همچنین قابلیتهای نوآوری تکنولوژیکی در شرکتهای تولید کننده دارو و مواد بهداشتی می-تواند، رابطه بین ائتلاف عمودی با دانشگاهها و توسعه محصول جدید را تعدیل نماید؛ در صورتیکه این متغیر نقش تعدیلگری بر رابطه بین اخذ لیسانس تولید محصول از شرکتهای خارجی و همچنین ائتلاف افقی با شرکتهای داخلی و توسعه محصول جدید ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.