مقاله تأثیر توانمندی کارکنان بر مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه شرکت تولید محور خودرو ایران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر توانمندی کارکنان بر مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه شرکت تولید محور خودرو ایران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر توانمندی کارکنان بر مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه شرکت تولید محور خودرو ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر توانمندی کارکنان بر مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه شرکت تولید محور خودرو ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر توانمندی کارکنان بر مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه شرکت تولید محور خودرو ایران :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
این پژوهش به منظور بررسی ارتباط بین توانمندی کارکنان و مزیت رقابتی در تنوع محصولات، در شرکت تولید محور خودروVAMCO انجام شده است. مفهوم توانمندی کارکنان شامل پنج بعد احساس شایستگی، احساس داشتن حق انتخاب، احساس مؤثر بودن،احساس معنیدار بودن و احساس داشتن اعتماد به دیگران و ارتباط آنها با مزیت رقابتی در تنوع محصولات سازمان شرکت به وسیله پرسشنامهمورد ارزیابی قرار گرفت. جامعه آماری پژوهش شامل ۳۷۲ نفر کارشناسان شرکت تولید محور خودرو بود که با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونهگیری تصادفی ساده، ۰۶۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آزمون ضریب همبستگی، آزمون رگرسیون و آزمون رتبه بندی فریدمن استفاده گردید. نتایج نشان داد که بین توانمندی کارکنان و ابعاد آن ومزیت رقابتی در تنوع محصولات سازمان همبستگی مثبت و معنی دار است. در بین ابعاد توانمندی کارکنان، احساس معنیدار بودن بیشترین ارتباط را با مزیت رقابتی در تنوع محصولات سازمان دارد. نتایج نشان میدهد در بین ابعاد توانمندی کارکنان، تنها سه بعد احساس مؤثر بودن، احساس معنیدار بودن و احساس داشتن اعتماد به دیگران دارای تأثیر مثبت و معنیداری بر مزیت رقابتی در تنوع محصولات سازمان می-باشند. نتایج همچنین نشان میدهد در بین ابعاد توانمندی کارکنان، بعد احساس شایستگی دارای بالاترین رتبه و بعد اعتماد داشتن به دیگران دارای پایینترین رتبه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.