مقاله بکارگیری مدل های تلفیقی EFQM و TOPSIS در تحلیل ابعاد فرهنگ سازمانی در سیستم بانکی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بکارگیری مدل های تلفیقی EFQM و TOPSIS در تحلیل ابعاد فرهنگ سازمانی در سیستم بانکی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بکارگیری مدل های تلفیقی EFQM و TOPSIS در تحلیل ابعاد فرهنگ سازمانی در سیستم بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بکارگیری مدل های تلفیقی EFQM و TOPSIS در تحلیل ابعاد فرهنگ سازمانی در سیستم بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بکارگیری مدل های تلفیقی EFQM و TOPSIS در تحلیل ابعاد فرهنگ سازمانی در سیستم بانکی :

تعداد صفحات:۳۲
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف سنجش ابعاد مختلف فرهنگ سازمانی با معیارها و زیر معیارهای EFQM صورت گرفته است. بر این اساس ضمن مروری جامع بر ادبیات موضوعی مربوط به ارزیابی عملکرد و تعالی سازمانی، بر اساس مدل مفهومی تعالی سازمانی (EFQM) که موجود بوده، و برمبنای آن پرسشنامه ای را تنظیم نموده و در اختیار ۱۴۷ نفر از کارمندان عضوجامعه آماری در سیستم بانکی ، قرار داده شده و سپس داده های گردآوری شده پس از کدگذاری وارد نرم افزار SPSS و Excel شده و مورد آزمون قرار گرفته است. نتایج آزمون اولیه آلفای کرونباخ، پایایی ابزار تحقیقی را مورد تأیید قرار داد،تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها با استفاده از آمار استنباطی و آزمون t تک گروهی انجام شده است، اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق حاکی از آن است که در سطح اطمینان ۹۵ % فرضیه اصلی تحقیق مورد تایید قرار نگرفته است.در آزمون یکسان بودن ابعاد فرهنگ سازمانی با توجه به این که سطح معنی داری محاسبه شده کمتر از پنج درصد است (sig0/05) لذا فرض صفر رد می گردد. این بدین معنا است که ابعاد فرهنگ سازمانی از اولویت یکسان برخوردار نمی باشند و می توان بر اساس میزان وضعیت آنها در سیستم بانکی رتبه بندی نمود لذا با استفاده از تکنیک چند معیاره MCDM این ابعاد را بر اساس میزان وضعیت آنها رتبه بندی قرار داده نتیجتا شاخص هدایت و رهبری ، الگوی ارتباط و حمایت رهبری به ترتیب رتبه های اول و سوم و همچنین شاخص های هویت ، ابتکار فردی و سیستم پاداش در رتبه های آخر قرار گرفته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.