مقاله رابطه بکارگیری راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی و فرهنگ سازمانی با بهبود عملکرد برنامه سازان رسانه


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بکارگیری راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی و فرهنگ سازمانی با بهبود عملکرد برنامه سازان رسانه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بکارگیری راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی و فرهنگ سازمانی با بهبود عملکرد برنامه سازان رسانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بکارگیری راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی و فرهنگ سازمانی با بهبود عملکرد برنامه سازان رسانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بکارگیری راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی و فرهنگ سازمانی با بهبود عملکرد برنامه سازان رسانه :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
با توجه به اینکه رسانه ملی مهم ترین ابزار تبلیغی جامعه است؛ ضروری است جدیدترین و به روز ترین کارکردهای تبلیغات و بازاریابی را بکار گیرد. بازاریابی اجتماعی به عنوان رویکردی تازه در بازاریابی می تواند با بهره گیری فنون بازاریابی تجاری در جهت نیل به اهداف اجتماعی ابزاری مناسب در دست اصحاب رسانه، بویژه برنامه سازان رسانه ملی باشد. هدف از ارایه این مقاله پژوهشی بررسی رابطه ی بین استفاده از راهبرد های آمیخته بازاریابی اجتماعی و فرهنگ سازمانی با بهبود عملکرد برنامه سازان رادیو می باشد. پژوهش انجام شده از نظر هدف، یک تحقیق کاربردی و از نظر متدولوژی کاربرد اطلاعات، توصیفی است. جامعه مورد بررسی پژوهش، برنامه سازان رادیو جوان می باشد. نمونه آماری تحقیق نیز بصورت کل شماری جامعه انجام گرفته است.. یافته های حاصل از پژوهش با استفاده از روش همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند متغیره با استفاده از نرم افزار spss و بسته Smart Pls مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته های پژوهش وجود رابطه معنا دار میان بکارگیری راهبرد های آمیخته بازاریابی اجتماعی و فرهنگ سازمانی با بهبود عملکرد برنامه سازان رادیو را تایید کرد؛ و نتایج حاکی از تاثیر مثبت استفاده از راهبرد های آمیخته بازاریابی اجتماعی بر بهبود عملکرد برنامه سازان رسانه با حضور متغیر تعدیلگر فرهنگ سازمانی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.