مقاله تاثیر راهبرد انتخاب برند بر روی رفتار خرید مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر راهبرد انتخاب برند بر روی رفتار خرید مصرف کننده دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر راهبرد انتخاب برند بر روی رفتار خرید مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر راهبرد انتخاب برند بر روی رفتار خرید مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر راهبرد انتخاب برند بر روی رفتار خرید مصرف کننده :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف از نگارش مقاله حاضر، تاثیر راهبرد انتخاب برند بر روی رفتار خرید مصرف کننده می باشد که بصورت علمی مروری تهیهگردیده است. یکی از عوامل تأثیر گذار بر رفتار مصرف کنندگان، نام تجاری است. از آنجایی که مصرف کنندگان نقطه عطف تمامیفعالیت های بازاریابی هستند، بازاریابی موفق با درک چرایی و چگونگی رفتار مصرف کنندگان آغاز می شود. مطالعه و بررسی عواملیکه بر روی رفتار مصرف کننده تأثیر گذار هستند و بررسی میزان تأثیر هر یک از این عوامل بر روی رفتار باعث دستیابی به ساخت ودرکی از رفتار مصرف کننده میگردد که بازاریابان تنها در این صورت قادر خواهند بود محصولی را ارائه نمایند که با نیازها و خواستههای مصرف کنندگان انطباق بیشتری داشته باشد و به تعبیر دیگر کالایی را ارائه نمایند که برآیند عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکنندگان باشد و حداکثر رضایت آنان را تأمین نماید. لذا در این مقاله ابتدا مفاهیم برند و اینکه چگونه برند کار میکند، انتخاب نامبرند، استراتژیهای تدوین برند و سهم ذهنی افراد از برند و نکات مهم در برندینگ ارائه خواهد شد و در ادامه مفاهیم رفتار مصرفکننده، بررسی انگیزه های خرید و رفتار خرید مصرف کننده و در آخر عوامل تاثیر گذار بر رفتار مصرف کنندگان خواهیم پرداخت ودر پایان نتیجه گیری ارائه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.