مقاله شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به مارک تجاری خاص و اولویت بندی آن(مورد کاوی محصولات سامسونگ)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به مارک تجاری خاص و اولویت بندی آن(مورد کاوی محصولات سامسونگ) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به مارک تجاری خاص و اولویت بندی آن(مورد کاوی محصولات سامسونگ)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به مارک تجاری خاص و اولویت بندی آن(مورد کاوی محصولات سامسونگ)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به مارک تجاری خاص و اولویت بندی آن(مورد کاوی محصولات سامسونگ) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
حفظ و تقویت وفاداری مشتریان و عوامل موثر بر آن برای شرکت هایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خود در بازار را دارند، همواره به عنوان یک چالش راهبردی مطرح می باشد. بدین منظور شرکت ها اقدام به انجام تحقیقات بازاریابی وسیعی نموده و هزینه های زیادی را نیز برای درک و شناخت این مهم و دستیابی به راهکارهای کاربردی تقویت وفاداری مشتریان به نام تجاری(مارک تجاری) خود صرف می نمایند. این تحقیق به شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر وفاداری مصرف کنندگان نسبت به محصولات یک مارک تجاری خاص (محصولات موبایل سامسونگ) و اولویت میزان تاثیر هر یک از این عوامل بر سطح وفاداری مشتری در قلمرو مصرف کنندگان این محصولات در شهر اهواز می پردازد. در این تحقیق عوامل موثر بر وفاداری به مارک تجاری در قالب عوامل مربوط به خصوصیات جمعیت شناختی جامعه تحقیق و نیز سایر عوامل برگرفته از مطالعات میدانی و کتابخانه ای شامل تبلیغاتی توزیع کنندگان، تصویر مارک تجاری در اذهان مشتریان، رضایت مشتری از محصولات مارک تجاری در ابعاد عملکرد محصول و خدمات همراه محصول، وضعیت کانال های فروش و توزیع محصولات، ادراکات مشتریان نسبت به قیمت محصولات ، نمونه تحقیق از بین مصرف کنندگان محصولات صوتی تصویری سونی در استان خوزستان انتخاب شده و با استفاده از از ابزار پرسشنامه داده های لازم جمع آوری شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.