مقاله بررسی رابطه مدیریت دانش با کیفیت خدمات بانکی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه مدیریت دانش با کیفیت خدمات بانکی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه مدیریت دانش با کیفیت خدمات بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه مدیریت دانش با کیفیت خدمات بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه مدیریت دانش با کیفیت خدمات بانکی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
مدیریت دانش در چند سال اخیر پیشرفت های قابل توجهی داشته است.پیچیدگی،تنوع،تغییرتسریع و روز افزون که از خصوصیات بارز محیط امروز سازمان ها است شرایطی را بوجود اورده است که غفلت ،سستی وعدم توجه به آن ،هر سازمانی را از گردونه رقابت و حتی حیات حذف خواهد کرد.امروزه سازمانها دریافته اند که هیچ چیز به اندازه دانش نمی تواند انها را در دنیای رقابتی مطلوب قرار دهد. در دنیایرقابتی امروزه ارائه خدمات با کیفیت بالا یک ضرورت برای سازمان های خدماتی به خصوص بانکها است . ارائه خدمات باکیفیت بالا برای بقا و سوداوری سازمان ضروری است با اندازه گیری کیفیت خدمات می توان نقاطقوت و ضعف خدمات ارائه شده را شناسایی نمود و برنامه های بهبود کیفیت و ارتقای رضایت مشتری را بر مبنای ان به انجام رسانداین پژوهش با هدف بررسی رابطه مدیریت دانش با کیفیت خدمات بانکی در بینکارکنان بانک کشاورزی شهر گرگان انجام شده است. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بوده است. یافته های پژوهش حاصل جمع آوری اطلاعاتاز ۹۲ نفر از کارکنان بانک تجارت شهر گرگان است. جهت گرد آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش نوناکو با پایایی ۸۰ درصد واز پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات بانکی سرکوال با پایایی ۸۶ درصدگرفته شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها در سطح آمار توصیفی از میانگین، توزیع فراوانی، و در سطح آمار استنباطی از ضریب همبستگی و آزمون تی دو نمونه ای مستقل استفاده شده است. نتایج نشان می دهد بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات بانکی رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.