مقاله رابطه نظری فرهنگ سازمانی با اجرای موفق CRM
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه نظری فرهنگ سازمانی با اجرای موفق CRM دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه نظری فرهنگ سازمانی با اجرای موفق CRM کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه نظری فرهنگ سازمانی با اجرای موفق CRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه نظری فرهنگ سازمانی با اجرای موفق CRM :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
در سال های اخیر با پیشرفت های حاصله در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و نیز تحولات انجام گرفته در بازار، رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یک رویکرد مهم در کسب و کار شکل گرفته است. CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری و نه بازاریابی ارتباط با مشتری است. مدیریت مفهومی گسترده تر از بازاریابی داشته و شامل عوامل متعدد سازمانی، فرهنگی و; می باشد. بنابراین اجرای موفق CRM در سازمان ها مستلزم آن است که عوامل مختلف مرتبط با آن از انسجام و هماهنگی لازم برخوردار باشند. در این مقاله از میان مدل ها و عوامل متعدد تاثیرگذار در اجرای CRM، به بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی در ارتباط با اجرای موفق CRM پرداخته شده است. نتایج نشان می دهد که یک سازمان در صورتی می تواند به طور موثر به اهداف مشتری محور خود دست یابد که مورد حمایت فرهنگ سازمانی باشد. بنابراین فرهنگ سازمانی بر اجرای موفق CRMتاثیر مثبتی دارد. بررسی وضعیت عوامل موثر از حیث ویژگی های لازم برای پیاده سازیCRM، اقدام اولیه مهمی است که می تواند بنیان مستحکمی برای اقدامات بعدی در این راستا فراهم سازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.