مقاله ارزیابی سیاست های علم فناوری با رویکرد فرآیندی/ رفتاری: ابزاری برای بهبود نقش نظارتی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی سیاست های علم فناوری با رویکرد فرآیندی/ رفتاری: ابزاری برای بهبود نقش نظارتی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی سیاست های علم فناوری با رویکرد فرآیندی/ رفتاری: ابزاری برای بهبود نقش نظارتی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی سیاست های علم فناوری با رویکرد فرآیندی/ رفتاری: ابزاری برای بهبود نقش نظارتی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی سیاست های علم فناوری با رویکرد فرآیندی/ رفتاری: ابزاری برای بهبود نقش نظارتی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) یکی از نهادهای اصلی و فرابخشی سیاست گذار و نظارتی حوزه علم و فناوری کشور است که بر اساس وظایف قانونی خود باید به برنامه ریزی کلان و پایش حوزه های آموزش، پژوهش و فناوری بپردازد و گزارش خروجی ها و دست آ وردهای تحقیقاتی کشور را در فواصل مشخص تهیه و به اطلاع مراجع ذیربط برساند. بررسی گزارش های عملکرد تحقیقاتی منتشر شده (سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱) توسط شورای عتف حاکی از پیچیده بودن فرآیند ارزیابی، نگاه محدود به حوزه علم و فناوری، عدم توازن بین رویکرد بالا به پایین و پایین به بالا در ارزیابی و اولویت گذاری، و ورود بیش از حد به مصادیق اولویت ها در ارزیابی و اولویت گذاری است. موارد یاد شده موجب شده اند در سنوات اخیر اثربخشی وظایف نظارتی و سیاست گذاری شورای عتف وضعیت مناسبی نداشته باشد. پس از بررسی کارشناسی که د ر سطح کمیسیون های تخصصی شورای عتف صورت گرفت، ارزیابی سیاست های علم و فناوری با رویکرد فرآیندی/ رفتاری به عنوان مهمترین فعالیت شورای عتف در راستای انجام وظایف قانونی خود، انتخاب گردید و در این مقاله این رویکرد مورد بررسی قرار می گیرد. مختصراً می توان گفت از آن جایی که رفتارهای مناسب، عموماً منجر به خروجی های قابل قبول می شود، لذا با اتخاذ رویکرد فرآیندی/رفتاری و تقسیم کار با دستگاه های مادر در ارزیابی، می توان نقش شورای عتف را در نظارت بر حوزه علم و فناوری کشور و انتشار گزارش های اثربخش تر تحلیل خروجی ها و دست آوردهای پژوهش و فناوری کشور تقویت نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.