مقاله بررسی و اولویت بندی معیارهای موثر ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتریان با استفاده از روشAHP


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و اولویت بندی معیارهای موثر ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتریان با استفاده از روشAHP دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و اولویت بندی معیارهای موثر ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتریان با استفاده از روشAHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و اولویت بندی معیارهای موثر ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتریان با استفاده از روشAHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و اولویت بندی معیارهای موثر ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتریان با استفاده از روشAHP :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
وفاداری مشتری نوعی تعهد عمیق درونی است که منجر به خرید مجدد از یک محصول یاخدمت خاص میشود، با وجود این اثرات موقعیتی وپیشنهادهای بازاریابی بصورت بالقوه بر روی تغییر رفتار مشتری درحال تاثیرگذاری می باشداولیور، ۳۳۳۳ این موضوعبه شدت مورد بحث می باشد که شرکت ها و موسسات، باید برای خریداران وفادار بر روی ساختن رابطه وایجاد صمیمیت سرمایه گذاری نمایند یاخیر. ایجاد چنین رابطه وصمیمیتی نیز منجر به اوج رسانی میزان این وفاداری خواهد شد اندوبیسی، ۲۰۰۲ مفهوم وفاداری در مشتری و ایجاد مشتریان وفادار درچارچوب کسب وکار به صورت ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص وخرید کالاها وخدمات به طور مکرر توصیف می شود.تاج زاده نمین و اله یاری، ۳۱۳۳ باید توجه داشت که آنچه مسلم است عوامل زیادی یک سازمان را تحت تاثیر قرار می دهند که تحقق اهداف، موفقیت و بقایسازمان به آنها بستگی دارد وبا توجه به نوع سازمان، این عوامل اهمیت گوناگونی پیدا می کنند. در این میان مشتریان یا خریدارانبه عنوان علت وجودی و در ادامه حیات سازمان از اولویت خاصی برخوردار هستند. عواملی گوناگونی در جهت ایجاد وفاداری در این مشتریان پیش بینی شده است که از آن میان می توان به معیار های موثر ارزش ادراک شده اشاره نمود.در این تحقیق با دسته بندی این معیار ها در دو بخش ارزش ادراک شده عملکردی و موثر و با توجه به ادبیات موجود در این زمینه به جمع آوری زیر معیارهای این دو قسمت نمودیم و در نهایت با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره اقدام به رتبه بندی این عوامل نمودیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.