مقاله بررسی و ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر رویگردانی مشتری در تجارت الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر رویگردانی مشتری در تجارت الکترونیکی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر رویگردانی مشتری در تجارت الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر رویگردانی مشتری در تجارت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر رویگردانی مشتری در تجارت الکترونیکی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
بازاریابان تا دیروز در اندیشه شکار مشتری در تجارت الکترونیکی ان بودند، ولی امروز به رضایت مندی و حفظ آنها بیشتر تمایل پیدا کرده اند. این رویداد توجه به قصد رویگردانی مشتری در تجارت الکترونیکی ان را در مطالعات بازاریابی و رفتار مصرف کننده، برجسته ساخته است. با توجه به رقابتی شدن صنعت بیمه در سالهای اخیر و ورود بخش خصوصی به این عرصه، حفظ بیمه گذاران برای شرکتهای بیمه به خصوص در فضای الکترونیکی ، اهمیت ویژه ای یافته است. در تحقیق حاضر قصد بر آن بود تا با معرفی و سنجش عوامل موثر و تعدیل کننده بر قصد رویگردانی مشتری در تجارت الکترونیکی ان در تجارت الکترونیک، زمینه را برای حفظ مشتری در تجارت الکترونیکی ان موجودفراهم ساخت. بدین منظور بیمه گذاران الکترونیکی (از طریق وب سایت به شرکت رجوع می کنند) شرکت بیمه ایران مستقر در شهر تبریز که به عنوان جامعه آماری انتخاب گردید و از روش نمونه گیری تصادفی ساده برای تعیین حجم نمونه استفاده شدو برای جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه استفاده به عمل آمد. از نرم افزار spss18 برای تجزیه و تحلیل داده ها و ارزیابی مدل معادلات ساختاری استفاده شد. یافته های این پژوهش نشان داد که رضایت و وفاداری مشتری در تجارت الکترونیکی ، کیفیت خدمات وب سایت وب سایت ، قیمت و هزینه رویگردانی مهم ترین تأثیر را بر تصمیم مشتری در تجارت الکترونیکی مبنی بر رویگردانی یا ماندگاری دارند. این بدان معناست که شرکت مورد مطالعه می باید ارائه خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب وبهبود در رفتاربا بیمه گذاران را در دستور کار خود قرار دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.