مقاله ارزیابی گردشگری و تدوین راهبردهای توسعهای گردشگری در شهرستان جوانرود


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی گردشگری و تدوین راهبردهای توسعهای گردشگری در شهرستان جوانرود دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی گردشگری و تدوین راهبردهای توسعهای گردشگری در شهرستان جوانرود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی گردشگری و تدوین راهبردهای توسعهای گردشگری در شهرستان جوانرود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی گردشگری و تدوین راهبردهای توسعهای گردشگری در شهرستان جوانرود :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
با توجه به تأثیرگردشگری و زیرشاخههای آن در زمینههای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جوامع امروز، باید با نظری بلند ومدیریتی عالمانه، آگاهانه و با برنامه ریزی درست، برای شناخت و گسترش انواع گردشگری تلاش کرد. تلاش برای بهرهبرداریحداکثری از فرصتهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جوامع زمینه را برای توسعه این شاخه از صنعت و دستیابی به منافع گسترده آن فراهم میکند. نکته قابل توجه، چگونگی دستیابی به این افق است که مستلزم بررسی وضعیت موجود و تدویناستراتژیهای توسعهای است. هدف از این پژوهش تدوین استراتژیهای توسعه گردشگری در شهرستان جوانرود است. این پژوهشبه لحاظ هدف، کاربردی- توسعهای و از نظر روش تحقیق، توصیفی- تحلیلی است، در این تحقیق ۴۱ متغیر مؤثر از نظر نمونه آماری ۶۱ نفر از مردم بومی و گردشگران حاضر در شهر جوانرود( مورد بررسی قرار گرفت. برای حصول اهداف تحقیق روش برنامه ریزی استراتژیک و تکنیک SWOTاستفاده شده است، همچنین برای تعیین میزان جذابیت نسبی و اثربخشی و الویتبندی استراتژیهای انتخابی، ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمیQSPM مورد استفاده قرار گرفت بررسی نتایج پژوهش و ارزیابی عوامل داخلی و خارجی مؤثر بر فعالیتهای گردشگری در محدوده مورد مطالعه نشان میدهدکه تعداد ۱۱ نقطه قوت در برابر ۱۱ نقطه ضعف و حداقل ۳ فرصت در مقابل ۹ عامل تهدیدی قابل شناسایی است و با توجه به قابلیتهای فراوان و مقایسه نمرات کسبشده در ماتریس مقایسهایSWOTراهبرد تهاجمی در برنامه ریزی برای توسعه صنعت گردشگری در محدوده مورد مطالعه توصیه میشودکه در مجموع تعداد ۶ راهبرد کاربردی پیشنهاد و از بین آنها سه راهبرد دارای اولویت اجرایی مشخص شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.