مقاله بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات منابع انسانی با وجود متغیر میانجی بازاریابی داخلی درصنعت بانکداری : مورد کاوی بانک سپه شهر تهران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات منابع انسانی با وجود متغیر میانجی بازاریابی داخلی درصنعت بانکداری : مورد کاوی بانک سپه شهر تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات منابع انسانی با وجود متغیر میانجی بازاریابی داخلی درصنعت بانکداری : مورد کاوی بانک سپه شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات منابع انسانی با وجود متغیر میانجی بازاریابی داخلی درصنعت بانکداری : مورد کاوی بانک سپه شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات منابع انسانی با وجود متغیر میانجی بازاریابی داخلی درصنعت بانکداری : مورد کاوی بانک سپه شهر تهران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات منابع انسانی به روش علی انجام گردید . بدین ترتیب برای آزمون فرضیه ها از ابزار پرسشنامه که مشتمل بر سوالات چند گزینه ای طیف لیکرت می باشد استفاده شده است . روایی پرسشنامه را صاحبنظران و کارشناسان به اتفاق تایید نمودند و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۹۶۲/۰ تایید شد . جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان بانک سپه شهر تهران و حجم نمونه ۲۶۷ نفر می باشد . جهت تحلیل داده ها از تحلیل عاملی و مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شد . نتایج حاصل از تحقیق نشان داد که توانمندسازی کارکنان بر بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات منابع انسانی تاثیر معناداری دارد ، به طور کلی تمام فرضیه های تحقیق تایید شدند . بعد اعتماد از ابعاد توانمندسازی کارکنان طبق وزن عاملی کسب شده بیشترین مقدار را به خود اختصاص داد . همچنین توانمندسازی کارکنان بر محصولات شغلی از متغیرهای بازاریابی داخلی و خدمات راهبردی از متغیرهای کیفیت ارائه خدمات منابع انسانی بیشترین تاثیر را دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.