مقاله بررسی تاثیرات یادگیری سازمانی و مدیریت کیفیت جامع بر کارآیی نوآورانه سازمانها


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیرات یادگیری سازمانی و مدیریت کیفیت جامع بر کارآیی نوآورانه سازمانها دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیرات یادگیری سازمانی و مدیریت کیفیت جامع بر کارآیی نوآورانه سازمانها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیرات یادگیری سازمانی و مدیریت کیفیت جامع بر کارآیی نوآورانه سازمانها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیرات یادگیری سازمانی و مدیریت کیفیت جامع بر کارآیی نوآورانه سازمانها :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
جهانی شدن اقتصادتجاری حضورقدرتهای تجاری جدید تغییر نیازهای مشتریان و پیشرفت های تکنولوژیکی و قانونی شرکت ها را مصرکرده که برحفظ یک مزیت رقابتی پایدار ازطریق فعالیت های نوآورانه تمرکز کنند و این مزایا به طور مستقیم با کیفیت تولید و خدمات درارتباط هستند مدیریت کیفیت جامع با ارتباطی که با توانایی یادگیری جذب تطابق و اجرای تغییر نگرشهای سازمان و تلفی آنها درسازمان دارد به عنوان ابزاری درحفظ این مزیت رقابتی مطرح می باشد .نوآوری به سازمآن ها کمک می کند تا در بازارهای پویا به مقابله با تلاطم محیط خارجی بپردازند و به اهداف بلند مدت دست یابند. پله اصلی نوآوری، یادگیری است. هدف اصلی از پژوهش حاضر عبارت است بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع ویادگیری سازمانی بر کارآیی نوآورانه و این که مؤلفه های یادگیری می تواند نقش مؤثری در افزایش عملکرد نوآورانه داشته باشند. براین اساس، جامعه آماری این پژوهش را کلیه سرپرستان و کارکنان شرکت تولیدی و صنعتی پتروشیمی جم عسلویه تشکیل می دهند. این تعداد شامل ۴۰۰ نفر می باشند، که نمونه مورد مطالعه براساس جدول مورگان ۱۹۶ نفر تعیین شد. روش پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی و به طور مشخص مبتنی بر مدل معادلات ساختاری است. در این پژوهش از دو پرسشنامه یادگیری سازمانی ومدیریت کیفیت جامع بر کارآیی نوآورانه با طیف ۵ گزینه ای لیکرت استفاده شد. روایی محتوایی دو پرسشنامه توسط تعدادی از صاحبنظران و متخصصین مدیریت و روایی سازه آن با استفاده از تحلیل عامل تأئیدی مورد تأیید قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد که یادگیری سازمانی و مدیریت کیفیت جامع تأثیر مثبت، مستقیم و معناداری بر کارآیی نوآورانه دارد و می تواند نقش مؤثری در افزایش عملکرد نوآورانه داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.