مقاله بررسی تأثیر انواع نوجویی بر نگرش مشتریان خدمات الکترونیکی در چارچوب اعتماد


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر انواع نوجویی بر نگرش مشتریان خدمات الکترونیکی در چارچوب اعتماد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر انواع نوجویی بر نگرش مشتریان خدمات الکترونیکی در چارچوب اعتماد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر انواع نوجویی بر نگرش مشتریان خدمات الکترونیکی در چارچوب اعتماد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر انواع نوجویی بر نگرش مشتریان خدمات الکترونیکی در چارچوب اعتماد :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
امروزه با رشد تکنولوژی و گسترش شبکه های اینترنتی و همچنین اهمیت سرعت و دقت در ارائه خدمات، برای سازمانها ضروری است که در راستای هماهنگی با تغییرات و پاسخگویی به نیازهای مشتریان، با استفاده مؤثر از خدمات الکترونیک در جهت برآوردن این نیازها و نیزکسب سود بیشتر برای خود تلاش کنند. لذا در این خصوص بررسی نگرش مشتریان و عوامل مؤثر برآن می تواند به سازمانها در کسب موفقیت بیشتر در این راه کمک نماید. هدف ما در این تحقیق بررسی تأثیر ابعاد نوجویی و اعتماد مشتریان بر نگرش آنان نسبت به استفاده ازخدمات الکترونیک می باشد. جامعه آماری ما، دانشجویان دانشگاه های استان مازندران می باشند و حجم نمونه ای به تعداد۳۹۰ نفر مورد بررسی قرار گرفته است. در این تحقیق برای تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و LISREL استفاده شده و نتایج تحقیق نشان داد که همه فرضیات ما در این تحقیق مورد تایید قرار گرفته است و نیز در بین متغیرهای جمعیت شناختی، تنها تأثیر سن بر اعتماد تأیید شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.