مقاله منابع شرکت و متغیرهای محیطی در تجاری سازی محصول جدید


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله منابع شرکت و متغیرهای محیطی در تجاری سازی محصول جدید دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله منابع شرکت و متغیرهای محیطی در تجاری سازی محصول جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله منابع شرکت و متغیرهای محیطی در تجاری سازی محصول جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله منابع شرکت و متغیرهای محیطی در تجاری سازی محصول جدید :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
تحقیق حاضر باهدف بررسی نقش منابع شرکت و متغیرهای محیطی در تجاری سازی محصول جدید در شرکت فناوران لیزر شرق به روش – ۰/ توصیفی پیمایشی است. به این منظور از پرسشنامه محقق ساخته با همین عنوان استفاده شد، که پایایی آن بر اساس آلفای کرونباخ ۴۴تاید شده است. جامعه آماری پژوهش، مدیران و کارشناسان شرکت فناوران لیزر شرق می باشند که به علت اندک بودن تعداد اعضای جامعهموردبررسی از شیوه سرشماری استفاده شد. روش های آمار استنباطی مورداستفاده در این تحقیق جهت تائید یا رد فرضیات پژوهش، آزمون رگرسیون خطی دومتغیره است. یافته های پژوهش حاضر حاکی از آن بود که طراحی غالب ، نگرش کسب تکنولوژی و افزایش ناهمگونی بازار تأثیر معنی داری بر روی تجاری سازی محصول جدید در شرکت فناوران لیزر شرق دارند که این در حالی است که منابع شرکت و آثار جانبی شبکه تأثیر معنی داری بر روی تجاری سازی محصول جدید در شرکت فناوران لیزر شرق نداشته اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.