مقاله موفقیت توسعه محصولات جدید در صنایع غذایی: عوامل تاثیرگذار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله موفقیت توسعه محصولات جدید در صنایع غذایی: عوامل تاثیرگذار دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله موفقیت توسعه محصولات جدید در صنایع غذایی: عوامل تاثیرگذار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله موفقیت توسعه محصولات جدید در صنایع غذایی: عوامل تاثیرگذار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله موفقیت توسعه محصولات جدید در صنایع غذایی: عوامل تاثیرگذار :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه سازمان ها با چالش های بسیاری؛ ازجمله رقابت با سایرین به منظور حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید و بازارهای جدید مواجه می باشند. یکی از مهمترین استراتژی های مهم موفقیت برای شرکت ها، توسعه محصول جدید می باشد. از مهمترین صنایع که در آنتوسعه محصولات جدید بسیار اهیمت دارد صنعت مواد غذایی می باشد. اگر چه مقالات متعددی در مورد توسعه محصول جدید وجود دارند کهبه بررسی لزوم مطالعه ی فرآیندهای توسعه ی محصول جدید، عوامل موفقیت یا شکست آن و مدیریت پرژه آن متمرکز شده اند. با این وجود تحقیقات بسیار محدودی در زمینه توسعه محصولات جدید در صنایع غذایی صورت پذیرفته است. هدف کلی این مقاله مطالعه ی عوامل تاثیرگذار بر موفقیت توسعه محصول در صنعت غذایی است. سپس در قالب یک مدل مفهومی این عوامل و روابط بین آنها ارائه و تحلیل شدهاند. نتایج نشان می دهد که عواملی مانند ایجاد واحد صدای مشتری ،مشارکت تامین کنندگان ،کاهش زمان ارسال به بازار ،پویش فعالیت های رقبا، مکانیزم های محافظت از نوآوری ،تولید محصولات متمایز و مشارکت مشتریان بعنوان فاکتورهای موفقیت در توسعه محصول جدید در صنایع غذایی نقش موثری ایفا می نمایند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.