مقاله تعییه سهم مشکلات عاطفی رفتاری و اجتماعی بر اساس رابطه عاطفی مادر کودک کودکان ۶-۱۲ سال منطقه ۶ آموزش و پرورش شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعییه سهم مشکلات عاطفی رفتاری و اجتماعی بر اساس رابطه عاطفی مادر کودک کودکان ۶-۱۲ سال منطقه ۶ آموزش و پرورش شهر تهران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعییه سهم مشکلات عاطفی رفتاری و اجتماعی بر اساس رابطه عاطفی مادر کودک کودکان ۶-۱۲ سال منطقه ۶ آموزش و پرورش شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعییه سهم مشکلات عاطفی رفتاری و اجتماعی بر اساس رابطه عاطفی مادر کودک کودکان ۶-۱۲ سال منطقه ۶ آموزش و پرورش شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعییه سهم مشکلات عاطفی رفتاری و اجتماعی بر اساس رابطه عاطفی مادر کودک کودکان ۶-۱۲ سال منطقه ۶ آموزش و پرورش شهر تهران :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی رابطه عاطفی مادر- کودک با مشکلات رفتاری و اجتماعی وعاطفی وتعیین سهم هر کدام بر اساس رابطه بین مادر- کودک کودکان دبستانی ۶-۱۲ سال انجام گرفت. بدین منظور از کودکان پسر و دختر دبستانی منطقه به تعداد ۱۲۰ نفر از منطقه ۶ آموزش و پرورش شهر تهران (۵مدرسه دخترانه و۵ مدرسه پسرانه) بصورت نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند .برای گردآوری داده ها از پرسشنامه های رابطه عاطفی مادر و کودک MCRE و برای اندازه گیری مشکلات رفتاری , اجتماعی و عاطفی کودک از پرسشنامهCBCL استفاده شد. برای تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و بنابر مسئله پژوهشی و بررسی ارتباط متغیر ها از روش آماری تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده شد. نتایج نشان داد که در خرده مقیاس های رابطه مادر- کودک سهل گیری بیش از حد و طرد به ترتیب دارای بیشترین و کمترین پراکندگی نمرات هستند. نتایج رگرسیون نشان داد که واریانس متغیرهای مشکلات رفتاری ،اجتماعی ، عاطفی توسط متغیرهای پیش بین تبیین شده است. ضرایب رگرسیون متغیرهای پیش بین حاکی از آن است که فقط متغیرهای پذیرش و سهل گیری بیش از حد با مشکلات رفتاری ،اجتماعی، عاطفی به ترتیب رابطه منفی و مثبت معناداری دارند، سایر متغیرها دارای رابطه معناداری نیستند. بنابراین ، ارتباط عاطفی مادر و کودک سبب می شود که کودک به دنبال آسایش حاصل از وجود مادر باشد و کمبود و نقص در این رابطه اساسی در کودکان بیشتر از هر چیز باعث ایجاد مشکلات رفتاری ، اخلاقی و اجتماعی می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.