مقاله مقایسه تطبیقی اثر بخشی برنامه های رادیو وتلویزیون در مراحل سه گانه بحران از دیدگاه کارشناسان رسانه وامداد هلال احمر


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه تطبیقی اثر بخشی برنامه های رادیو وتلویزیون در مراحل سه گانه بحران از دیدگاه کارشناسان رسانه وامداد هلال احمر دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه تطبیقی اثر بخشی برنامه های رادیو وتلویزیون در مراحل سه گانه بحران از دیدگاه کارشناسان رسانه وامداد هلال احمر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تطبیقی اثر بخشی برنامه های رادیو وتلویزیون در مراحل سه گانه بحران از دیدگاه کارشناسان رسانه وامداد هلال احمر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه تطبیقی اثر بخشی برنامه های رادیو وتلویزیون در مراحل سه گانه بحران از دیدگاه کارشناسان رسانه وامداد هلال احمر :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
دیلاماتر ومایرز ۲۰۰۷ انسانها طی فرایند جامعهپذیری ۳، بسیاری از دانشها، ارزشها، مهارتها، انگیزهها ونقشها را متناسب با جایگاه و موقعیت خود در گروه یا اجتماع میآموزند و به این ترتیب از بعضی جهات شبیهسایر اعضای جامعه و از نظر برخی ویژگیهای دیگر، متفاوت با آنان میشوند. جامعهپذیری از نخستین سالهای کودکی آغاز میشود و در سراسر عمر ادامه مییابد تا به این ترتیب، فرد برای ایفای نقشهای مؤثر در زندگیشخصی وگروههای اجتماعی درسطوح گوناگون(خانواده، دوستان، قومیت وملیت) آمادگی کسب کند رییتزر، ۱۳۷۴ رسانههای جمعی به عنوان یکی از عوامل جامعهپذیری، در کنار خانواده، محیط آموزشی و دوستان، نقش مهمی۱۹۹۷ بیشتر نظریهپردازانی که به تأثیرات ، در رشد و تحول جنبههای گوناگون زندگی ایفا میکنندنیومن ۴ رسانهها معتقد هستند، هویت جمعی و فردی را از اصلیترین حوزههای تأثیرگذاری رسانهها ۵ میدانند. از آنجا کههرگونه ارتباط بر ارکان چهارگانه فرستنده گیرنده، پیام و ابزار انتقال پیام استوار بوده است، مطالعات و تحقیقاتمرتبط با این حوزه نیز عمدتاً حول این چهار محور شکل گرفته است.از سوی دیگر بحرانها نیز با سه مرحله قبل از بحران و حین بحران و بعد از بحران مواجه هستند که تلفیق این سه مرحله با چهار مرحله عملکرد رسانهها همراه است. از میان این ارکان، شاید بتوان گیرنده پیام یا مخاطب را مهمترین رکن دانست. چرا که هر گونه ارتباط، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطب صورت میگیرد و لازمه تحقق هر هدفی که از طریق ایجاد، گسترش، تنوع و تکثررسانهها در دنیای ما دنبال میشود، برقراری ارتباط با مخاطب است. از این رو شناخت مخاطب لازمه نیل به اهداف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خاصی است که صاحبان و سیاستگذاران رسانهها در صدد دستیابی به آنها هستند. زیرا مخاطبان امروز انتخاب گونه و گستره وسیع شبکههای رسانهای، قدرت انتخاب آنان را بالا برده و در چنین شرایطی اعتبار رسانه تا حدود زیادی به میزان رضایت و اقناع مخاطبان وابسته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.