مقاله وفاداری الکترونیک : شناسایی و اولویت بندی فاکتور های موثر بر آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله وفاداری الکترونیک : شناسایی و اولویت بندی فاکتور های موثر بر آن دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله وفاداری الکترونیک : شناسایی و اولویت بندی فاکتور های موثر بر آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله وفاداری الکترونیک : شناسایی و اولویت بندی فاکتور های موثر بر آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله وفاداری الکترونیک : شناسایی و اولویت بندی فاکتور های موثر بر آن :
تعداد صفحات:۳۰
چکیده:
هدف از مقاله ی حاضر ، شناسایی فاکتور های اثرگذار بر وفاداری الکترونیک مشتریان با مروری بر ادبیات و پژوهش های صورت گرفته ، پایش عوامل و سپس وزن دهی و اولویت بندی آنها می باشد. با بررسی ادبیات موضوع تعداد ۱۶ فاکتور اعم ار ۳ فاکتور جمعیت شناختی ، ۵ فاکتور ورانشناختی و ۸ فاکتور کسب و کار الکترونیک شناسایی شده و پس از پایش و غربال سازی از طریق روش دلفی نهایی گشتند. در گام بعد با استفاده از نظر خبرگان و از طریق تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی و روش تحلیل توسعه ای چانگ وزن دهی و با بهره گیری از نرم افزار MATLAB اولویت بندی شدند. نتایج پژوهش نشان داد که از میان فاکتور های اصلی ، فاکتور ویژگی های کسب و کار الکترونیک بیشترین اولویت را به دست آورد. همچنین نتایج حاکی از آن بود که از میان زیر فاکتور های جمعیت شناختی ، فاکتور سواد کامپیوتری ، از میان زیر فاکتور های روانشاختی فاکتور خلق و خوی جستو جوگری مشتری و نهایتا از میان زیر فاکتور های کسب و کار الکترونیک فاکتور راحتی وب سایت بیشترین وزن را به خود اختصاص دادند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.