مقاله هوشمند سازی و عملکرد مدارس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله هوشمند سازی و عملکرد مدارس دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله هوشمند سازی و عملکرد مدارس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هوشمند سازی و عملکرد مدارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله هوشمند سازی و عملکرد مدارس :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
با آغاز عصر ارتباطات و هجوم فن آوری و رایانه ها به زندگی انسان چهره بسیاری از پدیده ها از جمله روابط بین انسان ها و روابط کاری درسی و فکری در جهان تغییر کرد در حال حاضر دامنه این تغییرات به زندگی کودکان هم کشیده شده است (رشد تکنولوژی آموزشی شماره ۳۴ به نقل از دورین ، ۲۰۰۵) امروزه از اموزش و پرورش انتظار می رود تا موجبات یادگیری فعال و مشارکتی بین دانش اموزان را فراهم اورد برای محقق شدن چنین رویکردی به ناچار نیاز به تغییر رویه های سابق است بنابراین یکی از تلاش های سازمان های اموزشی باید در ارتباط با فن اوری اطلاعات و ارتباطات باشد (نیاز آذری، ۱۳۸۳) درباره مدارس هوشمند در ایران تعداد معدودی پژوهش صورت گرفته است که بیشتر به چالش های به فراروی مدارس هوشمند می پردازد (فصلنامه نوآوری های اموزشی- ش ۳۶، سال نهم، زمستان ۱۳۸۹) جعفری – حاجتی (۱۳۸۵) در تحقیقی با عنوان ارزیابی طرح مدارس هوشمند در دبیرستان های تهران (مطالعه موردی دبیرستان آبسال) به این نتیجه رسیده است که بهره گیری از فن آوری اطلاعات در فرایند یادگیری به صورت یک رسانه باید شالوده و ساختار یادگیری را تغییر دهد و این امر فقط در ارتباط مستقیم با تغییر نقش معلم و دانش اموز و تحولات ساختاری در محتوای آموزشی امکان پذیر است هدف کلی این مقاله بررسی عملکرد مدارس هوشمند شهرستان آمل بوده که روش این پژوهش یک مطالعه توصیفی از نوع زمینه یابی است که به منظور بررسی عملکرد مدارس هوشمند شهرستان آمل در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ انجام شده است. جامعه آماری شامل کلیه مدیران و معلمان مدارس هوشمند می باشند . حجم نمونه با استفاده از جدول نمونه گیری اماری کرجسی- مورگان ۱۱۰ نفر از جامعه اماری ۳۷۰ می باشد. نوع نمونه گیری به صورت تصادفی و به دلیل ناهمگن بودن رشته ها به صورت طبقه ای انجام گرفت (طبقه ای متناسب با حجم). در اینجا منظور از طبقه رشته تحصیلی است. ابزار اصلی جهت جمع آوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته است . پژوهش یافته ها نشان داد مدارس هوشمند موجب فراهم نمودن فضای مشارکت دانش اموزان و معلمین در فرایندهای یاددهی- یادگیری شده است بنابراین می توان گفت هرچقدر فضای مشارکت دانش اموزان و معلمین بیشتر باشد میزان یادگیری دانش اموزان در مدارس هوشمند بیشتر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.